خرید انواع عایق های مایع اب بندی رطوبتی سازه ها در کرج : امروزه استفاده از عایق های رطوبتی پایه قیری جای خود را به عایق پلیمری داده اند و از انواع مواد الاسترومری برای تهیه عایق های رطوبتی پلیمری استفاده می گردد. استفاده از عایق رطوبتی که بدون درز بوده و با خاصیت پوشش دهی بالا، بتواند به راحتی با گوشه ها یا سطوح منحنی به سازه را پوشش دهد و در نتیجه دوام زیادی داشته باشد، تا همین چند دهه پیش، یک رویا بود. امروزه چنین فناوری پوششی ، عایق رطوبتی مایع نامیده می شود. این عایق ها حالت مایع و خمیری دارند و پس از پوشش سطح، فرآیند پلیمریزاسیون اتفاق می افتد و حالت مایع ماده به حالت جامد یا نیمه نرم تغییر می کند. این مواد پس از مرحله پخت یا همان جامد شدن، لایه ای بسار مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت ایجاد می کند.

خرید انواع عایق های مایع اب بندی رطوبتی سازه ها در کرج

عایق های مایع همچنان که دارای مزایای خاص خود می باشند، دارای معایبی نیز هستند. از مزایای عایق های مایع می توان به چسبندگی بالا به سطوح زیرین از قبیل بتن، ملات، آجر، کاشی و سطوح فلزی، کاربرد آسان، عدم تغییر رنگ، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر اشعه فرابنفش (UV)، پوشش یکپارچه و بدون درز، تنوع رنگ، مقاومت در دمای 40- تا 130+، دارای خاصیت ضد جلبک و خزه و قارچ، محافظ ساختمان ها در نقاط مرطوب، دارای خاصیت ضد سمی، غیر قابل اشتعال بودن و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.  از معایب عمده عایق های مایع هزینه بالای اجرای آن روی سطوح ناهموار می باشد. مقرون به صرفه ترین گزینه برای عایق بندی، عایق رطوبتی مایع است. می توان آن را با استفاده از اسپری یا غلطک معمولی روی پایه بتن اعمال کرد. این مواد به قدری سیال هستند که ریزترک ها و منافذ کوچک را پر می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی مایع عایق رطوبتی مایع, انواع پوشش آب بندی

هریک از عایق‌ها طریقه مصرف به خصوصی دارند که دقیقاً بایستی رعایت شوند. لذا روش کلی نصب آنها به شرح زیر است: – محل مصرف عایق‌ها بایستی خشک، تمیز و عاری از هرگونه گرد و غبار باشد. – میزان اختلاط این عایق‌ها با آب در لایه‌های مختلف متغیر است، به نحوی که در لایه اول یا لایه آستر که بوسیله اسپری پخش می‌شود حدود ۵ تا ۱۰ درصد آب اضافه می‌شود و تا حدودی از غلظت آن کاسته می‌شود. از گذشته تاکنون اغلب مصرف کنندگان جهت عایق بندی استخر از قیر گونی – ایزو گام و…. در تمامی صنایع یا پروژه های تفریحی یا خصوصی استفاده می کنند. بدلیل عدم آشنائی به محصولات نسل جدید عایق رطوبتی انواع استخرها ناگزیر از روش قبلی استفاده می کنند.