اجرای آب بندی سازه استخر بتنی در سراسر کشور : در مرحله اول آب بندی حتماً باید به آب بندی سازه استخر توجه کنید. برای انجام این کار از ژل میکروسیلیس به همراه ابرهای روان کننده استفاده می‌شود. در آب بندی سازه بتنی، استفاده از چسب بتن به هیچ عنوان گزینه مناسبی نیست. زیرا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست. حال در صورتی که سازه استخر در برابر نفوذ آب نتواند مقاومت کند، باید از آنی گیرها که نوعی ملات برای آب بندی هستند و پودرهای کریستال شونده استفاده گردد. این آنی گیر و پودر کریستال شونده برای فشارهای منفی به کار برده می شوند. در فشار مثبت هم از انواع آب بند کننده‌های مخصوص به آن استفاده می‌کنند. فشار منفی فشاری است که سیال‌های خارج از ظرف به دیوارهای خارجی ظرف وارد می‌کنند تا بتوانند به درون آن نفوذ کنند. در برابر، فشار مثبت فشاری است که سیال‌های درون ظرف به دیواره‌های داخلی ضربه وارد می‌آورند.

اجرای آب بندی سازه استخر بتنی در سراسر کشور

امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی و علم هر روزه مواد آب بندی و عایق کاری جدیدی برای استخرها تولید می شوند و همچنین روش های جدید و راحت تری هم برای این منظور ابداع می شوند. ولی ما باید بهترین روش و مواد را متناسب با نوع ساخت استخر و بودجه در اختیارمان انتخاب کنیم و از کارمان اطمینان داشته باشیم. یک چسب آب بندی است که برای ضدآب سازی ملات بندکشی و یا ترمیمی و یا آب بندی استخر و… مورد استفاده قرار می گیرد این چسب آب بندی یک مایع  شیری رنگ بوده که پس از خشک شدن رنگ آن از بین می رود و به شکل بی رنگ در می آید و با سیمان ترکیب شده و یک بتن واترپروف بدست می آورد  ودر کنار سخت و مقاوم بودن نرمی وانعطاف پذیری بالایی نیز دارد.مایع آب بندی قابلیت ترکیب در هر نوع ملاتی را دارد. حتی می شود با انواع رنگ های آکریلیک و پایه آب نیز ترکیب شود و یک رنگ واترپروف و مقاوم ایجاد می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مایع آب بندی استخر مایع آب بندی استخر, انواع عایق های رطوبتی

این مایع آب بندی از رزین های پلیمری پایه آب ساخته شده است و درعمق سازه نفوذ کرده و بافت مصالح میکس شده با آن را (سیمان،پودر سنگ و…) را عایق کرده و نمی گذارد که آب و رطوبت از لایه سیمانی ایجاد شد عبور کند و می توان گفت عایق فشار منفی و فشار مثبت است (مقاوم در برابر عبور آب از پشت دیوار و داخل دیوار ) وامکان تنفس به سازه را می دهد. مایع آب بندی را به نسبت یک به یک (یک لیتر مایع آب بندی و یک لیتر آب ) مخلوط کرده و متناسب با سطح با سفت یا شل بودن ملات مورد نیاز با سیمان و پودر سنگ و یا…ترکیب کرده و اجرا کنید و پس از خشک شدن لایه سیمانی مایع آب بندی را به نسبت مساوی با آب ترکیب کرده و با قلمو و یا جارو …. بر روی سطح مورد نظر پوشش دهید.