انواع عایق های کراسلینک جهت عایق بندی اتصالات لوله ها : پلی‌اتیلن یکی از ساده‌ترین، ارزان‌ترین و پرمصرف‌ترین ماده پلاستیکی در جهان است. کراسلینک‌کردن سبب گسترش کاربرد این پلیمر در محدوده وسیع‌تری شده است. از بین روش‌های کراسلینک‌کردن پلی‌اتیلن، روش سیلانی در چند سال اخیر به علّت مزیت‌های مختلفی مانند سادگی فرآیند، هزینه کم و سرمایه گذاری و خواص مطلوب در فرآورده و قابلیت استفاده از گریدهای مختلفی از پلی‌اتیلن مورد توجه قرار گرفته است. در کار حاضر کراسلینک کردن پلی‌اتیلن سنگین و سبک خطی انجام شده است و برای این منظور از وینیل تری اتوکسی سیلان و بنزوئیل پراکسید استفاده شده است.

انواع عایق های کراسلینک جهت عایق بندی اتصالات لوله ها

یکی از محصولات پرمصرف فوم پلی اتیلن کراس لینک  می باشد. این فوم به دلیل وجود اتصالات عرضی و ساختار متخلخل  آن دارای ویژگیهای منحصر به فرد زیر می باشد. دی بوتیل دی لائورات قلع به عنوان کاتالیست در واکنش کراسلینک کردن بکار برده شده است. افزودن کاتالیست دی بوتیل دی لائورات قلع اثر قابل ملاحظه‌ای بر سرعت گذاشته که در این پژوهش گرید پلی‌اتیلن سبک خطی نسبت به پلی‌اتیلن سنگین سرعت بیشتری در واکنش سه بعدی شدن نشان داده است. لوله‌های پلی اتیلن شبکه‌ای توسط فرآیند اکستروژن در اندازه‌های قطر اسمی ۴/۱ تا ۳ اینچ  تولید می‌شوند.  ابعاد این لوله‌ها باتوجه به اندازه قطر خارجی (OD) تنظیم شده و اساساً در ابعادی که به طور معمول CTS (معیار واحداندازه لوله مسی) گویند، تولید می‌شوند. ضخامت دیواره این لوله‌ها بر اساس نسبت ابعاد استاندارد ۹ (SDR9) است، به این معنی که نسبت OD به ضخامت دیواره لوله ۱به ۹  (۱:۹) است. PEX یک لوله پلاستیکی فشار قوی قابل انعطاف با درجه حرارت بالا با بیش از ۴۰ سال استفاده موفقیت آمیز در بازار اروپا است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پلی اتیلن کراس لینک پلی اتیلن کراس لینک, انواع فوم عایق کاری در کرج

این لوله پلی اتیلنی اولین بار در اوایل دهه ۱۹۸۰ در آمریکای شمالی معرفی شد و در کاربردهای مختلف از جمله لوله کشی، خطوط انتقال آب، حفاظت از آتش‌سوزی، لوله‌های آب‌پاش آتش‌نشانی، گرمایش و سرمایش هیدرونیکی، ذوب برف و یخ و سیستم‌ لوله‌کشی‌های گرمایش از کف،دیوار و سقف استفاده می‌شود. فوم های پلی اتیلنی به دو روش شیمیایی و فیزیکی شبکه ای می شوند. در روش فیزیکی مواد پلیمری در مجاورت تابش با انرژی بالا مانند اشعه ایکس گاما و یا فرابنفش  قرار می گیرند. در اثر تابش الکترون های آزاد تولید می شوند. که عامل ایجاد اتصالات عرضی در میان زنجیره ها می گردند.