روش عایق بندی انواع پنجره و درب ساختمان ها : امروزه پنجره های دوجداره و دارای عایق حرارتی و برودتی، در انواع و استانداردهای مختلف ساخته شده اند و برای عایق کاری و بستن منافذ پنجره های قدیمی تر نیز راه های زیادی کشف شده است. درزگیری پنجره آهنی باید به گونه ای باشد که ضمن پایین آوردن هزینه های نصب و اجرا، کاهش چشمگیری در مصرف انرژی داشته باشد. بر حسب نوع پنجره و درب ساختمان ها که از پروفیل آهنی ساخته شده باشند یا آلومینیومی و بر حسب استاندارد ساخت، روشهای درزگیری می تواند متفاوت باشد. امروزه عایق بندی و آب بندی پنجره های دوجداره در ساختمانها از جمله نکات مهمی ست که اغلب افراد به آن توجه می کنند. یکی از مهمترین دلایل استفاده از درب و پنجره دوجداره در ساختمانها، امکان عایق بندی و درزگیری و جلوگیری از ورود صدا و سرما و گرما در فصل زمستان و تابستان است.

روش عایق بندی انواع پنجره و درب ساختمان ها

سیستم های تولید کننده درب و پنجره دوجداره ، استفاده از یراق آلات مناسب و پروفیل مخصوص ، آب بندی ها ، لوازم درزگیری و فریم درب و پنجره دوجداره با عث عدم نفوذ آب و گردوغبار به داخل ساختمان ها خواهد شد. شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره محصولاتی را تولید کرده اند که با ارائه انها به عایق سازی ساختمان ها کمک بزرگی کرده است. پنجره ها و درب ها به خصوص انواع قدیمی تر آن ها در زمستان هوای سرد را به داخل و هوای گرم را به بیرون عبور می دهند و موجب سرد شدن محیط داخل می شوند بنابراین با بیشتر کردن شعله بخاری و افزایش دمای محیط، میزان مصرف انرژی (گاز، برق و…) افزایش می یابد و بخش زیادی از این انرژی گرمایی تولید شده از طریق درزها هدر می رود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی انواع پنجره عایق بندی انواع پنجره, انواع پوشش عایق پنجره

با عایق کردن سوراخ ها و درز پنجره ها می توان تا حدود ۳۳ درصد از هدررفت انرژی جلوگیری کرد. امروزه اغلب سازندگان درب و پنجره با در نظر گرفتن موضوع صرفه جویی در انرژی محصولات خود را طراحی و تولید می کنند. این کار نه تنها در صرفه جویی انرژی که در کاهش آلودگی صوتی نیز مؤثر است. به عنوان مثال پنجره های وینتک را می توان معرفی کرد. جنس پروفیل مورد استفاده، روش های عایق بندی، یراق آلات و رنگ های مورد استفاده در آن نیز اهمیت و نقش زیادی در کیفیت نهایی پنجره دارند. پروفیل درب و پنجره در انواع و جنس های مختلف ساخته می شود و این پروفیل ها بعد از تبدیل شدن به پنجره باید از نظر درزها مورد تست قرار بگیرند.