نصب انواع عایق صداگیر دیوار مشترک در کرج : عایق کاری یکی از مهم ترین آیتم های عملیات ساختمان در بازسازی و نوسازی ساختمان بوده ودر حال گسترش می باشد.زیرا با افزایش روزافزون حامل های انرژی عایق ساختمانها اهمیت بیشتری پیدا می کند  انتخاب نوع عایق کاری در ساختمان های نوسازی بسیار زیاد است در صورتی که در بازسازی ساختمان انتخاب نوع عایق کاملا متفاوت است مثلا عایق دیوارها ی خارجی چون نما اجرا شده وبسیاری از آنها دائمی هستند پس نمی توان از بیرون عایق کاری کرد واز داخل بسیاری از عایق ها دارای ضخامت هستند پس تنها عایق حرارتی رطوبتی و صوتی که می توان کار کرد رنگ نانو عایق که به ضخامت 1 الی 2 میلی متر می تواند صرفه جویی قابل ملاحظه ای در انرژی داشته باشد.

نصب انواع عایق صداگیر دیوار مشترک در کرج

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و به تبع افزایش آلودگی های صوتی ناشی از آن در سطح کلانشهرها نیاز به عایق صوتی در کرج نیز بیش از گذشته احساس می شود همچنین بادرنظرگرفتن این امر که استان البرز با استان‌های تهران ، قزوین و مازندران همجوار بوده و در مسیر شاهراه های مواصلاتی بزرگ کشور قرار دارد و این موضوع که شهرک‌های صنعتی بسیاری در اطراف شهر کرج واقع شده‌اند . عایق صوتی کارکردهای متفاوتی دارد، از جمله: کاهش سر و صدای آزاردهنده، جلوگیری از انتقال گفتگوها به اتاق‌های مجاور و بهبود کیفیت صدا در یک فضا. به طور معمول، چندین روش برای عایق کردن استفاده می‌شود. یکی از ابتدایی‌ترین راه‌ها بستن منافذی مثل درزهای در، پنجره ها، داکت‌ها و خلاصه هر درز ناخواسته‌ای است. روش دوم که هنگام ساخت ساختمان باید به آن توجه کرد، استفاده از مصالح سخت و عایق صدا است. استفاده از فوم هم روش معمول دیگری است. بالاخره، استفاده از مواد ومصالح جاذب صدا در کف، دیوارها و سقف‌ها هم بسیار معمول است- به این روش در اصطلاح اکوستیک کردن می‌گویند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی در کرج عایق صوتی در کرج, انواع عایق صدا

اجرای نصب مواد ومتریال صوتی صداگیر،برای کاهش یا حذف ویا جذب نویز صدای مزاحم در کرج فردیس مارلیک ملارد صفادشت اندیشه مهرشهر عظیمیه گوهردشت ماهدشت وحومه. صداگیری سقف و دیوار آپارتمان با عایق صداگیر صوتی تضمینی، برای مصارف خانگی و صنعتی. رفع مشکلات صوتی اعم از دیوار مشترک،صدای کوبه ای بین طبقات،صدای لوله های فاضلاب، ماینر،خودرو، کاملا بهداشت،عمر طولانی، تضمین قیمت و کیفیت عایق صداگیر دیوار مشترک را از ما بخواهید.