حفاظت در برابر بارش و رطوبت توسط عایق نانو : در صورتی که آب بندی های ساختمان صحیح انجام نشود، باعث نمور شدن محیط می گردد. این مسئله یکی از عوامل تشدید کننده مشکلاتی مانند سرماخوردگی و رماتیسم در ساکنین این مکان ها است. در صورت وجود نم و رطوبت در دیوارها و نداشتن عایق رطوبتی، املاح نمک که جزئی از اجزای تشکیل دهنده مصالح ساختمانی هستند در رطوبت حل می شوند و این انحلال به صورت سفیدک یا شوره بر روی سطوح ظاهر می گردد. این شرایط باعث رشد قارچ ها می شود و در نهایت منجر به بوی بد و نامطبوع می گردد. علاوه بر این ها تغییراتی مانند پوسیدگی و زنگ زدگی فلزات، نرم شدن و کنده شدن پوشش های گچی و آهکی و نرم شدن و باد کردن صفحات چوبی همه ی این تغییرات از نتایج نفوذ نم و رطوبت به مصالح ساختمانی است. گاهی اوقات با هزینه های سرسام آور بازسازی و مرمت روبه رو شده ایم که رطوبت عامل آن بوده است.عایق رطوبتی نانو گریزی مطمئن برای رهایی از این دردسرهاست.

حفاظت در برابر بارش و رطوبت توسط عایق نانو

نانو تکنولوژی نیز از این قاعده مستثنا نیست. این علم به حدی گستردگی دارد که حتی در زوایای مویرگی زندگی بشر نیز رسوخ کرده است. بخشی از بسط وسیع این علوم شامل عایق نانو میشود. این نوع از عایق ها بسیار مقرون به صرفه بوده و طول عمر بالایی دارند. طول عمر بالای عایق نانو نیز به این خاطر است که در زیر سطح مولکولی و در مقیاس نانو متر با مواد مختلف ترکیب میگردد و با ایجاد پیوندهای دوار پلیمری هوا گذر، باعث تاثیر در سطح میشود. مواد عایق رطوبتی نانو در اصل هیچ لایه ای روی سطوح ایجاد نمی کنند و در حقیقت جذب مواد پذیرنده خود می شوند و جزئی از ساختار آنها می شوند. در تمام ساختمان‌ها حفاظت در برابر بارش نزولات جوی و رطوبت خاک الزامی است. بام‌های تخت، ایوان‌ها، کف‌های در تماس با زمین‌های نمناک، کف کلیه فضاهای بهداشتی در طبقات، دیوارهای زیرزمین و سایر دیوارهای در تماس با زمین نمناک، بدنه و کف و دیوار استخرها و منابع آب، باید عایق رطوبتی شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو عایق نانو, انواع پوشش رطوبتی

بام‌های شیب‌دار و قوسی و گنبدها و نماهایی که در معرض بوران‌های موسمی قرار می‌گیرند، باید با روش مناسب در برابر نزولات جوی و کج‌باران عایق کاری رطوبتی شوند. در تمام فضاهای داخلی بنا، هرجا که شیر برداشت آب تعبیه شود، کف فضا باید عایق کاری رطوبتی شده و کف‌شوی دارای شترگلویی یا سیفون و تمهیدات لازم دیگر برای دفع فاضلاب، مطابق با ضوابط مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان، پیش‌بینی شود. عایق کاری رطوبتی سطح کف و دیواره‌های زیرزمین، جهت جلوگیری از نفوذ آب‌های سطحی و زیرزمینی و نشت آب لوله‌کشی، در ساختمان الزامی است.