فروش انواع لرزه گیر و ضربه گیر پایه ثابت : لرزه گیر پایه ثابت، به تعداد ۴ عدد از جنس لاستیک مخصوص لرزه گیر می باشند که بدون هیچ تغییری در پایه های فابریک خود ماشین لباسشویی، در زیر آن ها قرار می گیرد. لرزه گیر پیچ دار همانگونه که از نام آن قابل حد است، جایگزین پایه های فابریک ماشین لباسشویی شده و با پیچ کردن آن ها به زیر ماشین لباسشویی باعث کاهش لرزش ها و تکان ها می شوید. لرزه گیر ورقه هم بصورت ورقه ای در زیر ماشین لباسشویی قرار می گیرد. جنس لاستیک این لرزه گیر ها از نظر میزان سختی و انعطاف طوری طراحی شده که بهترین عملکرد را دارد و بر خلاف پایه های فابریک پلاستیکی ماشین لباسشویی موجب تکان خوردن و لرزش ماشین لباسشویی نمی شود.

فروش انواع لرزه گیر و ضربه گیر پایه ثابت

درهایی که روزانه بارها و به صورت مداوم از آن‌ها استفاده می‌کنیم، به مرور زمان و در اثر ضربه‌ های ناگهانی ممکن است دچار آسیب دیدگی شوند. این درها که عمدتا درهای کابینت و کمدها هستند ممکن است در اثر تنش‌ها و یا هنگام باز و بسته کردن ناگهانی به دیوار و یا دیگر وسایل برخورد کنند. در چنین حالتی احتمال این که این درها آسیب بینند، افزایش می‌یابد. اگر درهای کابینت و یا کمدهای آشپزخانه دچار آسیب دیدگی شوند، هزینه‌ای که برای تعمیر آن‌ها صرف می‌شود می‌تواند بسیار زیاد باشد. بهترین راه حل برای چنین مواردی استفاده از انواع ضربه گیر است. ضربه گیر وسیله‌ای است که کمک می‌کند هنگامی که در کابینت‌ها و یا کمدها به صورت ناگهانی باز و بسته می‌شوند، در اثر برخورد به دیوار یا دیگر وسایل دچار آسیب نشوند. ضربه گیرهای صنعتی وظیفه دارند تا سرعت و لرزش هنگام برخورد را کنترل کرده و آن را کاهش دهند تا آسیبی به درها وارد نشود. این ضربه گیرها که هزینه‌ی بسیار کمی دارند از تعمیرات گران قیمت جلوگیری می‌کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع ضربه گیر ماشین لباسشویی انواع ضربه گیر ماشین لباسشویی, چسب ورقه ای خودرو

همچنین اسفنج پشت چسب دار شامل انواع فوم پلی اتیلن (PE)، فوم پی وی سی (PVC) ، فوم ای پی دی ام (EPDM) و همچنین انواع ابر و اسفنجهای پلی یورتان می باشد این محصولات به صورت رول ، ورق ، قطعات دو بعدی و سه بعدی می باشد و همچنین تنوع در ضخامت و چگالی فوم و رنگبندی از دیگر خصوصیات این محصولات است . این محصولات دارای مصارف گسترده ای است که به عنوان مثال می توان از کاربرد آن در صنایع خودرو سازی ،لوازم خانگی ،تهویه مطبوع ،برق الکترونیک ، بسته بندی ،ورزشی و تجهیزات پزشکی به  نوار آب بند ، درزگیر ، صداگیر ، لرزه گیر ،ضربه گیر ، عایق صوتی ، عایق حرارتی و برودتی ، عایق رطوبتی و ....... نام برد.