استفاده از انواع عایق های رطوبتی مایع : عایق رطوبتی انواع مختلفی دارد و انواع عایق های رطوبتی مایع متعددی در بازار وجود دارد و به فروش می رسد. که یکی از نمونه‌های عالی و بسیار کارآمد آن، عایق رطوبتی مایع می باشد که باعث عدم نفوذ رطوبت و نشت باران به داخل ساختمان می گردد. عایق‌های مایع از مواد معدنی و شیمیایی با پایه آب یا حلال تشکیل شده‌اند و قابلیت پذیرش رنگهای متنوع را دارند. این مواد به دوگروه عایق‌های مایع بر پایه پلی‌یورتان‌ها و عایق‌های مایع بر پایه سیمان تقسیم می شوند. 

استفاده از انواع عایق های رطوبتی مایع

عایق‌های مایع از مواد معدنی و شیمیایی با پایه آب یا حلال تشکیل شده‌اند و قابلیت پذیرش رنگهای متنوع را دارند. این مواد به دوگروه عایق‌های مایع بر پایه پلی‌یورتان‌ها و عایق‌های مایع بر پایه سیمان تقسیم می شوند. همچون بسیاری از عایق‌ها در عایق‌کاری بام‌، بالکن، فوندانسیون، به صورت رنگ برای نمای ساختمان‌ و سایر موارد مورد استفاده برای ایزولاسیون کاربرد دارند. عایق‌های مایع دارای مزایایی از جمله، چسبندگی بالا به سطوح زیرین ( از قبیل بتن، ملات، آجر، کاشی، سطوح فلزی )، کاربرد آسان، انعطاف پذیری خوب، مقاوم در برابر اشعه فرابنفش (UV)، پوشش یکپارچه و بدون درز، تنوع رنگ، مقاوم در دما و تناسب با شرایط مناطق مرطوب می‌باشند. از معایب عایق‌های مایع می‌توان به هزینه زیاد اجرا بر روی سطوح ناهموار اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی مایع عایق رطوبتی مایع, انواع پوشش رطوبتی

مزایا عایق رطوبتی :

عایق های رطوبتی نانو  جز عایق های رطوبتی  با ساختار مایع می توان به چسبندگی بالا به سطوح زیرین از قبیل بتن، ملات، آجر، کاشی و انواع سطوح ساختمانی ، کاربرد آسان، عدم تغییر رنگ، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر اشعه فرابنفش (UV)، پوشش یکپارچه و بدون درز، تنوع رنگ پذیری، مقاومت در دمای 40- تا 100+، دارای محافظ ساختمان ها در نقاط مرطوب، دارای خاصیت همساز با محیط زیست،  اشاره کرد.
ما در این جا به تشریح خاصیت عایق های نانو می پردازیم.
• چسبندگی بالای عایق های رطوبتی نانو به سطوح زیرین از قبیل بتن، ملات، آجر، کاشی، سطوح ساختمانی و غیره
• کاربرد آسان عایق های رطوبتی نانو بدون نیاز به نصاب‌های ماهر
• عایق های رطوبتی نانو مقاوم در برابر اشعه UV و تغییرات آب و هوایی
• عایق های رطوبتی نانو بدون تغییر رنگ است .
• انعطاف‌پذیری بالای عایق های رطوبتی نانو
• عایق های رطوبتی نانو پوششی یکپارچه و بدون درز بدون نیاز به درزگیر برای پرکردن شکاف‌ها است .
• عایق های رطوبتی نانو بر پایه آب  دوستدار محیط زیست است.
• هزینه پایین و تنوع رنگ‌
• مقاوم در دمای بین 40- تا 100+