فروش عایق های صوتی دیوار و سقف در کرج : راه های ارزان و کم هزینه ای برای عایق صوتی دیوار وجود دارد. فقط باید برخورد درست و مناسبی با این مساله داشته باشید. اول از همه پیدا کردن نقاط اصلی است که باعث انتقال صدا می شوند. اکثرا در و پنجره جزو این نقاط محسوب می شوند و با پوشانده درزها و شکاف ها تا حدی این مساله برطرف خواهد شد. دوم اینکه باید منشا صدا و نوع آن مشخص شود. شدت صدا تا چه حدی است و آیا هوابرد است یا کوبشی؟ این ها متریال متفاوتی را می طلبند و با انجام عایق کاری نادرست هزینه ای که می کنید بی نهایت خواهد ماند. سوم پر کردن فضاهای خالی اتاق است. این امر باعث می شود که صدا در محیط اکو نشود. کسانی که به فضاهی خلوت علاقه دارند می توانند پنل های عایق صوتی استفاده کنند.

فروش عایق های صوتی دیوار و سقف در کرج

جنس و کیفیت مصالح ساختمانی و کاهش ضخامت دیوارهای داخلی باعث شده که بعضی وقت ها همسایه ها از یکدیگر دلگیر باشند و از سر و صدای واحدهای کناری خود شاکی بشوند. در خانه های قدیمی تر به دلیل تعدد کمتر واحدهای مسکونی در یک ساختمان و کیفیت بالاتر متریال مورد استفاده در دیوار مشترک باعث می شود که آلودگی صوتی کمتری به واحدهای کناری منتقل شود ولی در خانه های نوساز و تازه ساخت، شرایط کاملا متفاوت است. برای حل مشل آلودگی صوتی باید به سراغ چاره ای بود که حداقل تا درصدی بتوان این انتقال صدا را کاهش داد و کمی از بار این مشکل کاست. در گذشته ورق های فوم مانند برای عایق صوتی (عایق صدا) به کار گرفته می شد که از جنس پلی اتیلن، پلی یورتان یا پشم سنگ بودند. بعد از چسباندن این ورق ها روی دیوارها لازم بود که روی آنها ایده های تزیینی و دکوراتیو، پیاده سازی و یا دیوارپوش کار شود تا نمای زمخت و نه چندان جذاب آنها مخفی سازی شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

عایق های صوتی عایق های صوتی، عایق های صدا در کرج

دیوار مشترک یکی از اولین قسمت هایی است که در فرآیند عایق صدا آپارتمان عایق سازی می شود.  دو روش برای عایق سازی وجود دارد که عبارت است از عایق صدا روکار و داخل کار.  شما می توانید از پنل های صداگیر دو طرف صاف آپ دکو به صورت روکار هم استفاده کنید. به خاطر چسب دار بودن این عایق ها فقط باید چسب آن را جدا کرده و روی سطح مورد نظرتان بچسبانید. این دسته از عایق ها نسوز بوده و حتی در برابر شعله مستقیم آتش هم شعله ور نمی شوند از این رو به عایق صدا حرارتی هم مشهور هستند.