آب بندی پشت بام در ساختمان های در حال ساخت : یکی از قدیمی ‌ترین روش ‌های آب ‌بندی و عایق بندی پشت بام استفاده از عایق رطوبتی پشت بام یعنی قیر و گونی است که ویژگی آن خاصیت چسبندگی است و به خوبی می‌تواند از پشت بام در برابر آب و رطوبت محافظت کند. در مناطق مختلف استفاده از عایق قیر و گونی متفاوت است به طور مثال در شهر های سردسیر عایق های قیر و گونی باید به صورتی استفاده شوند که به دلیل سرمای شدید آسیب نبیند. عایق های رطوبتی قیر و گونی به دلیل قیمت مناسب طرفداران خاص خود را دارد اما به دلیل آلودگی که برای محیط‌ زیست به وجود می‌ آورند کارشناسان استفاده بیش از اندازه این نوع عایق را توصیه نمی‌ کنند.

آب بندی پشت بام در ساختمان های در حال ساخت

عایق رطوبتی ایزوگام در بسیاری از شهرهای ایران کاربرد فراوانی دارد؛ این عایق مثل قیر و گونی توسط آتش و حرارت نصب می ‌شود ولی فرایند نصب آن نسبت به عایق قیر و گونی آسان‌ تر است. عایق رطوبتی ایزوگام عایقی ارزان برای آب بندی پشت بام است ولی مثل قیر و گونی برای محیط‌ زیست ضرر دارد. بطور کلی کف هر قسمت از سازه که با آب در ارتباط باشد نیاز به شیب بندی و عایق کاری دارد. عمل شیب بندی برای هدایت آب به سمت راه آب ها و خروج آن از ساختمان انجام میشود و درصورت عبور از کف سازی، عایق کاری زیر آن مانع نفوذ به سقف اصلی میشود. برای شیب بندی بام باید از روش کروم بندی استفاده کرد. البته باید توجه داشت که بعد از اجرای سقف اصلی، برای هدایت بهتر آب از کف شوراستفاده می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی پشت بام موزاییکی آب بندی پشت بام موزاییکی, انواع عایق بام

عایق کاری پشت بام موزاییکی با عایق بدون رنگ به این شکل است که اول درزگیری با عایق الاستیکی انجام می شود ، این محلول بندکشی در سرما و گرما مقاوم است، دچار ترک خوردگی نمی شود، حالت شکننده ندارد، چسبندگی و مقاومت بالایی دارد. سپس (بعد از خشک شدن بندکشی ها) عایق بیرنگ روی کل سطح اعمال می شود، نهایتا یک لایه ی عایق نانویی بی رنگ سلفونی روی کل سطح تشکیل می شود. عایق بی رنگ پوششی نانو زمانی که روی سطح زده می شود، نفوذ می کند و خلل و فرج ها را از بین می برد. عایق های نانو و پوشش های آب بندی سقف و پشت بام برای افزایش امید به زندگی به سقف وپشت بام شما اضافه می شوند. آب بندی یک سقف یک لایه اضافی از پوشش محافظ را فراهم می کند که می تواند به طولانی شدن آسیب ناشی از آب و هوای شدید و سایر عناصر بیرونی کمک کند.