استفاده از گیلسونایت در تولید ایزوگام و آسفالت : در زمانیکه نفت خام در طی میلیونها سال به مرور زمان به سطح زمین رویش و انتقال یافته و به صورت کریستال هایی در نزدیکیهای سطح بالایی زمین نمایان شد. به لحاظ جغرافیایی اولین باردر منطقه یوتای امریکا و همچنین در غرب ایران در استان کرمانشاه و ایلام این ماده با ارزش و کاربردی کشف گردیده است و دوام آن بیشتر از قیرهای نفتی است. چنین قیری ممکن است به‌ صورت خالص در طبیعت وجود داشته باشد (قیر دریاچه‌ای) مانند دریاچه قیر بهبهان ایران و دریاچه قیر تیرینیداد آمریکا یا از معادن استخراج شود (قیر معدنی). قیر طبیعی با نام یواینتایت (Uintaite) نیز شناخته می‌شود.

استفاده از گیلسونایت در تولید ایزوگام و آسفالت

گیلسونایت یا قیر طبیعی یکی از محصولات ارزشمندی است که در صنایع راهسازی و عایق‌کاری، نقش مهمی ایفا می‌کند. این محصول در اقصی نقاط جهان همچون ایالات متحده آمریکا و البته ایران یافت می‌شود. اگر چه گیلسونایت در سایر مناطق کشورمان یافت می‌شود؛ اما تولید آن در مقیاس بزرگ در کرمانشاه است. موارد مصرف گیلسونایت در صنایع نفت و گاز، ساخت و ساز و ریخته‌گری موجب شده است که تولید این محصول در کشورمان اهمیت ویژه‌ای پیدا کند و ایران از جمله کشورهای مطرح در تولید و عرضه جهانی آن باشد. ضمن خرید انواع محصولات گیلسونایت از قیر غرب نیکان، مطلب حاضر کلیه اطلاعات لازم در خصوص کاربرد گیسلونایت، پودر گیلسونایت و معادن آن در ایران برای شما فراهم کرده است.

مزایای استفاده از گیلسونایت در تولید ایزوگام و آسفالت :

از آنجایکه گیلسونایت به شدت آب گریز و مقاوم در برابر اسید و باز می باشد، عموما در تهیه آسفالت و ایزوگام به کار می رود. از ویژگی های بارز مواد گیلسونایت، حلالیت آنها در حلال غیر قطبی نظیر دی سولفید کربن و تولوئن و نیز قیر مذاب می باشد از این ویژگی گیلسونایت در صنایع تولید ایزوگام و عایق های رطوبتی استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر گیلسونایت در صنایع قیر گیلسونایت در صنایع, انواع عایق قیری

گیلسونایت یا قیر طبیعی به عنوان یکی از کاربردی‌ترین مواد طبیعی و معدنی شناخته می‌شود که بیش از 150 کاربرد مختلف دارد و می‌تواند در صنایع مختلفی استفاده شود. از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات قیر طبیعی می‌توان به آب‌گریزی عالی، دمای ذوب پایین، وزن مولکولی بالا، سازگاری بالا با مواد نفتی و … اشاره کرد. چنانچه قصد خرید گیلسونایت و یا اطلاع از قیمت گیلسونایت و قیر طبیعی را دارید می توانید با کارشناسان شرکت قیر غرب نیکان ارائه دهنده پودر پوست گردو یا والنات شل، پودر قیر معدنی و پودر گیلسونایت تماس بگیرید. یا در شبکه های اجتماعی با ما همراه باشید.