آب بندی و عایق کاری سرویس های بهداشتی بدون تخریب : رفع نم و رطوبت بدون تخریب در سرویس های بهداشتی و حمام و مکان هایی که بواسطه تغییرات دمائی و تنش‌های حاصله دچار نشتی شده اند از اهمیت بسزایی برخوردار است. عایق کاری سرویس بهداشتی با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن تنها بدون کندن و اجرای زیر سازی دوباره امکان پذیر است. برخی از سرویس‌ ها به دلایلی، بیشتر در معرض خرابی قرار می‌ گیرند و به مرور زمان از نظر بهداشتی ، آب‌ بندی ، پوسیدگی لوله‌ های فاضلاب و آب شرب، ترک در کاسه، سرامیک و کاشی‌ کاری نیاز به تعمیرات و بازسازی پیدا می‌ کنند .

آب بندی و عایق کاری سرویس های بهداشتی بدون تخریب

بین کاشی‌ های موجود در کف حمام و دستشویی‌ ها یک فضای خالی بسیار کوچک وجود دارد، اما کوچکی فضا برای نفوذ پذیری آب معنایی ندارد. آب از همین فضا نفوذ می‌کند و باعث تخریب جزئی کف حمام و دستشویی می‌شود. عموماً این نفوذ آب روی کاشی‌ ها تأثیر گذاشته و باعث شکستن آنها هم می‌ شود. امروزه هزینه زیادی برای نازک کاری ها، سرامیک و کاشی هایی که در بخش های مختلف خانه از جمله توالت، حمام و آشپزخانه استفاده می‌شود صرف می شود. اما نکته مهمی وجود دارد که عموما افراد به آن توجه نمی کنند؛ اگر آب بندی سرویس بهداشتی، کاسه توالت، حمام و کاشی و سرامیک ها به خوبی انجام نشده باشد، این امر باعث بروز نم و رطوبت در دیوار خانه و حتی طبقات پایین تر خواهد شد و مشکلات متعددی را به وجود خواهد آورد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری سرویس بهداشتی عایق کاری سرویس بهداشتی, انواع عایق دستشویی حمام

از آنجا که شستشوی سرویس بهداشتی به صورت متعدد صورت می‌گیرد و برای شستشوی توالت و حمام نیاز به استفاده از شوینده های قوی و اسیدی می باشد؛ بدین ترتیب خوردگی و از بین رفتن بند کشی های استفاده شده در بین سنگ توالت، کاشی ها و سرامیک ها اتفاق می افتد؛ با از بین رفتن آب بندی و بند کشی انجام شده، آب از این درزها به زیر کاشی یا سرامیک نفوذ می‌کند و بر روی عایق جمع می شود. بنابراین عایق کف را از بین می‌برد و باعث ایجاد نم در دیواره‌های خانه به خصوص در دیواره هایی که مشترک با توالت یا حمام باشند می شود یا نم و رطوبت در سقف طبقه پایین مشاهده می شود. بنابراین با توجه به نیاز شستشوی زیاد توالت باید عایق بندی و آب بندی سنگ توالت و حمام  اصولی و با دوام انجام شود تا دلیل بروز نم و رطوبت از ساختمان حذف شود.