نصب و اجرای عایق صوتی کف آپارتمان در کرج : آپارتمان‌ها، یکی از ملزومات زندگی مدرن هستند. با افزایش تراکم جمعیت در کره‌ی زمین، به خصوص در شهرهای بزرگ، ساخت این سازه‌ها، غیر قابل اجتناب است. با وجود مزایای بسیاری که دارند، انتقال صداهای مزاحم در آپارتمان‌ها، یکی از چالش‌های سکونت در چنین فضایی است. علاوه بر صداهایی که از بیرون وارد ساختمان می‌شود، انتقال صدا بین طبقات هم یکی از عوامل مزاحم است. برای جلوگیری از چنین اتفاقی، یا باید سر و صدا تولید نکرد (که عملا امکان‌پذیر نیست) یا این که با استفاده از مواد عایق، رفت و آمد صدا را کنترل نمود. عایق کوبه‌ای، برای رسیدن به چنین هدفی طراحی شده است. در این مقاله، قصد داریم درباره‌ی این عایق، بیشتر صحبت کنیم.

نصب و اجرای عایق صوتی کف آپارتمان در کرج

یکی از راهکارهای ساده برای ضد صدا کردن کف آپارتمان استفاده از فرش یا موکت است. همه کفپوش ها می توانند تا حدی، هر چند اندک، وضعیت عایق صوتی کف آپارتمان شما را بهبود دهند. اما امکان دارد استفاده از فرش و الیاف نرم و فشرده مثل موکت، باب سلیقه شما نباشد و هارمونی دیزاین خانه شما را به هم بریزد. یکی دیگر از راه های راحت و ساده برای عایق صوتی کف اجرای پارکت لمینیت است. این مورد از این جهت راحت است که بدون تخریب کف انجام می شود. اما باید دید موارد بالا تا چه حد در بهبود عایق صوتی کف آپارتمان شما تاثیرگذار خواهد بود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.,

عایق صدا کف عایق صدا کف, عایق های صوتی کف

همیشه راهی راحت برای تشخیص این مساله وجود دارد. صداگیری صداهای کف امریست بسیار تخصصی به این خاطر که ماهیت صداهایی که از کف آپارتمان عبور می کنند با صدای دیوار مشترک و یا سقف کاملا متفاوت می باشد و ضد صوت نمودن آن تنها از عهده عایق های مدرن و چندمنظوره که دارای مواد ضد کوبش می باشد بر می اید و متاسفانه در کشور ما به دلیل نبودن اطلاعات کافی عایق های غیر تخصصی و غیر کاربردی به عنوان عایق صوتی کف فروخته می شود و به این نکته مهم توجه نمی شود که هر عایق بسته به نوع ترکیبات و ضخامت برای یک مکان خاص ساخته شده و متاسفانه در ایران بعضی شرکت های سودجو برای هر مکانی یا هر محیطی صرف نظر از کاربرد آن عایق صوتی یک نسخه واحد تجویز می کنند در صورتی که صداگیری و حذف قطعی صدا به خصوص داهای عبوری از کف ساختمان امریست فوق العاده تخصصی و مشتریان برای اینکه در دام این شرکت ها نیفتاده و هزینه و وقت خویش را تلف نکنند می بایست اولویت اول را کیفیت و نوع عایق و برند در نظر بگیرند و قیمت و ضخامت و... در اولویت های بعدی قرار می گیرند.