استفاده از عایق نمای خارجی ساختمان در کرج : آب‌ گریزهای پایه آب موادی هستند که آنها را می‌ توان بر روی تمامی سطوح ساختمانی که قابلیت جذب آب را دارند؛ استفاده کرد. برای مثال روی نماهای چوبی خام رنگ نشده، بتن، آجر، سنگ، کاهگل و سیمان از مواد پرکاربردی هستند که می‌توان روی آنها از مواد ابگریز استفاده کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مواد می‌توان به مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، جلوگیری از رشد جلبک‌ها، جلوگیری از تجمع رسوبات، مقاومت در برابر شوینده‌های اسیدی و قلیایی اشاره کرد. در طول زمان بر اثر شرایط آب و هوایی، انقباض و انبساط، نمای ساختمان دچار ترک خوردگی و یا ریزش بخشی از آن می شود؛ برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد ما استفاده از عایق نمای خارجی ساختمان است.

استفاده از عایق نمای خارجی ساختمان در کرج

این نوع عایق از نفوذ رطوبت در شرایط آب و هوایی مختلف جلوگیری می کند و باعث عدم ترک خوردگی و ریزش بخشی از نمای ساختمان می شود. عایق رطوبتی ساختمان پوششی است که باعث عدم نفوذ نم و رطوبت به ساختمان می شود و از رشد قارچ و کپک جلوگیری می کند. محافظت از نماهای خارجی و داخلی ساختمان فاقد از هزینه های انجام شده برای هر مالکی اهمیت دارد. حفظ زیبایی ظاهری و بصری، عدم زوال و تخریب در زمان، عدم تغییر رنگ به مرور زمان، جلوگیری از شوره زدگی از جمله پارامترهای مورد اهمیت مالکن ساختمان است. ضدآب سازی ساختمان با استفاده از چسب آب بندی نمای ساختمان صورت می گیرد و این  عایق یک محلول بی رنگ است که با قلمو بر روی سنگ اجرا می شود و به داخل بافت سنگ و بند ها نفوذ می کند و بافت سنگ را آب بند می کند. این چسب عایق کاری نمای ساختمان جلوی آب دادن نمای ساختمان شما را می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی نما عایق بندی نما, آب بندی انواع نما

عایق نما ساختمان علاوه بر زیباسازی ساختمان آن را در برابر گرما، سرما و رطوبت حفظ می‌کند. دیوارهای خارجی ساختمان‌ ها در ارتباط مستقیم با عوامل محیطی هستند و اگر بدون عایق رها شوند محلی برای هدررفت انرژی به شمار می‌آیند. اگرچه اکثر عایق‌ نمای ساختمان‌ها با هدف جلوگیری از هدررفت انرژی و حرارت انجام می‌شود، اما انواع دیگر از عایق نمای ساختمان نظیرعایق کاری صوتی و یا رطوبتی می‌تواند راه حل خوبی برای جلوگیری از آلودگی‌های صوتی و آسیب به ساختمان باشد.