عایق کاری نمای سنگی ساختمان ها در گلشهر : استفاده از عایق نمای خارجی ساختمان به عنوان یکی از کارهای مهم در ساختمان سازی تبدیل شده است تا مقاومت نمای ساختمان را بالا برد و از آن محافظت کرد. این محافظ نما نیز یک پلیمر تک جزئی است. که بر پایه آب ساخته شده است. این عایق نیز برای استفاده در نمای ساختمان بسیار مناسب است. به منظور عایق رطوبتی سیمان در نمای ساختمان، گچ، آجر ، سنگ و … قابل استفاده است. با استفاده از آن می توان نما را در برابر الودگی های محیطی ایمن ساخت.  از ویژگی های این عایق می توان به عدم نیاز به رقیق کردن آن ، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، جلوگیری از ایجاد ترک و پوسته شدن نمای ساختمان، سازگاری با محیط زیست، قابلیت اجرا بر روی تمام مصالح در سطوح نمای ساختمان و قابلیت اجرای آن بر سطوح مرطوب نیز اشاره نمود.

عایق کاری نمای سنگی ساختمان ها در گلشهر

در طول زمان بر اثر شرایط آب و هوایی، انقباض و انبساط، نمای ساختمان دچار ترک خوردگی و یا ریزش بخشی از آن می شود؛ برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد ما استفاده از عایق نمای خارجی ساختمان است. این نوع عایق از نفوذ رطوبت در شرایط آب و هوایی مختلف جلوگیری می کند و باعث عدم ترک خوردگی و ریزش بخشی از نمای ساختمان می شود. عایق رطوبتی ساختمان پوششی است که باعث عدم نفوذ نم و رطوبت به ساختمان می شود و از رشد قارچ و کپک جلوگیری می کند. نانو سنگ نوعی پوشش ضدآب نانو برای واترپروف و آب بندی  سنگ نمای ساختمان است این رزین نانو سنگ بهترین عایق برای نمای ساختمان است و نوعی عایق بی رنگ است که بر روی سنگ نما ایجاد می شود و جلوی آب دادن نما را می گیرد و تا چند میلی متر در عمق سازه نفوذ می کند و بدون ایجاد لایه و یا تغییری در ظاهر و زیبایی سنگ، علاوه بر این که نما را عایق می کند، سنگ ها را جلا داده و همیشه نو و تمیز نگه می دارد و از  ایجاد آلاینده های محیطی  و شوره زدگی بر روی سنگ جلوگیری کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی انواع نما عایق بندی انواع نما، مواد آب بندی نما

برای عایق رطوبتی آجر در نمای ساختمان، عایق رطوبتی سیمان و همچنین عایق رطوبتی سنگ در نمای ساختمان می توانید از عایق رطوبتی بر پایه پلیمر استفاده کنید. این عایق رطوبتی که بر پایه پلیمر ساخته شده است. افزودنی های مکانیکی و فیزیکی بسیار مطلوبی دارد. از ویژگی های این عایق رطوبتی مقاومت در برابر ضربه، مقاومت حرارتی بالا، انعطاف پذیری بالا و چسبندگی فوق العاده آن است.