انواع پوشش های پلیمری جهت عایق کاری در کرج : پوشش پلیمری به نوعی پوشش و یا رنگ گفته می‌شود که از مواد پلیمری ساخته می‌شود .پوشش هایی مانند رنگ های پلیمری یا لاک الکل و… که می‌توانند انسجام و حفاظت بسیار زیادی را در برابر خوردگی به وجود بیاورد. پوشش های پلیمری از مدت ها پیش مجهز به فناوری بالایی بوده و این درحالی است که می‌توانند از سایش ماده جلوگیری کنند و انطباق بسیاری را فراهم نمایند. پلیمر ها با داشتن خاصیت آب بندی و آب گریز نمودن سطوح می توانید یک پوشش قابل اطمینان برای انواع متریال ها باشد که در معرض رطوبت هستند.

انواع پوشش های پلیمری جهت عایق کاری در کرج

پوشش های پلیمری برای انواع مختلف مواد مصرفی طبقه بندی می شود. با توجه به نیازمندی های محصول نهایی این مواد می‌توانند در برابر خوردگی و خراشیدگی دارای مقاوم بالایی باشند و یا همچنین از قابلیت انعطاف پذیری و یا شکنندگی خاصی برخوردار باشند. پوشش پلیمری با تکنولوژی و فناوری جدید، خواص منحصر به فردی دارند. با استفاده از این پوشش ها می توان از سطوح و تجهیزات بسیار حساس در برابر خوردگی اسید و باز استفاده کرد. همچنین با این مواد می توان در برابر آلاینده های ویروسی و باکتریایی در محیط های بهداشتی و آزمایشگاهی کاربرد دارد. استفاده از این پوشش ها در کشتی های دریایی باعث ایجاد یک سطح محافظ ضد رسوب، که منجر به کاهش رشد حشرات بر روی سطح می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پلیمری دو جزئی عایق پلیمری دو جزئی, عایق دو جزئی در کرج

پوشش های پلیمری به صورت کلی دارای انواع متفاوتی هستند  و به دسته های مختلفی تقسیم می شوند به طور مثال :

- پوشش های پلیمری ضد خوردگی

- پوشش های نوین مقاوم سازی برای سازه های بتنی و فلزی از قبیل پوشش کربن

- پوشش های انواع سیستم های کف کاذب جهت اتاق های کنترل و مانیتورینگ

- پوشش های ماستیک پلی یورتان جهت درزبند انبساط و عایق های پلیمری

- پوشش های سقفی با انواع ورق های پلیمری جهت مصارف مختلف نظیر گلخانه ها

- پوشش های ایزولاسیون جهت حفاظت کاتدی

پوشش های ضد خوردگی به دو دسته : ترموست و پوشش های ضد خوردگی ترموپلاست دسته بندی می شوند.

پوشش‌ پلیمری، پوشش‌ با رنگ های ساخته شده از چسب‌های پلیمری هستند. این مواد چسبندگی و محافظت بالاتری در برابر عوامل محیطی و آسیب‌های فیزیکی ایجاد می‌کنند. پوشش های پلیمری مهندسی شده می توانند در برابر تخریب اشعه ماوراء بنفش، آسیب آب، مواد شیمیایی، تراکم، گرما، آتش سوزی، تخلیه الکتریکی، ایجاد استاتیک، سایش و غیره محافظت کنند. آن‌ها می‌توانند ویژگی‌هایی مانند رنگ، روکش براق، روکش ساتن، روکش مات، سطح صاف، سطح چسبندگی، خاصیت خود ترمیم شوندگی، سطح آبگریز، سطح آبدوست را اضافه کنند.