عرضه عایق پلیمری رطوبتی پشت بام در کرج : عایق رطوبتی پشت بام دو جزئی می‌باشد که قابلیت انعطاف‌ پذیری بالایی دارد و برای تمام سطوح استفاده می‌ گردد. در بین تمام روش‌های آب‌ بندی پشت بام، عایق نانو بسیار مورد توجه بوده و به راحتی بر روی سطوح انجام می‌ گیرد. کاربرد این عایق رطوبتی بسیار آسان است و برای ترمیم قسمت‌هایی که تخریب شده‌اند نیز می‌توان از مقدار کمی از این عایق استفاده کرد. در بین روش‌های عایق بندی پشت بام که هر کدام توضیح داده، روش عایق بندی با نانو بهترین گزینه برای صرفه جویی در هزینه اب بندی پشت بام بود. همانطور که گفته شد عایق رطوبتی پشت بام یکی از بهترین عایق های رطوبتی است که با مواد نانو صورت بر روی پشت بام انجام می‌شود.

عرضه عایق پلیمری رطوبتی پشت بام در کرج

عایق رطوبتی پلیمری محصولی مایع بر پایه آب است. این محصول فوق‌العاده باکیفیت با مزایایی شگفت‌ انگیز است. عایق پشت بام نانو اکریلیک به دلیل مایع بودن بانفوذ به عمق تمامی سوراخ‌ ها، درزها، ترک‌ ها و کنج‌ ها باعث پر شدن تمامی منافذ سطح می‌شود. این عایق به‌هیچ‌عنوان با قرارگیری در شرایط جوی مختلف از بین نمی‌رود و از سطح زیرین خود بلند یا کنده نمی‌شود. همین امر باعث شده عایق رطوبتی پلیمری به‌عنوان باکیفیت و بهترین عایق رطوبتی پشت بام معرفی گردد. این محصول در رنگ‌بندی متنوع ارائه می‌شود و با ایجاد ظاهری همانند رنگ بر روی نمای بیرونی سطح کار زیباترین روش آب بندی بام است که نیاز به اجرای موزاییک یا سنگ را از بین می‌برد. عایق رطوبتی پلیمری به همراه الیاف فایبرگلاس بر روی بام مورداجرا قرار می‌گیرد. الیاف فایبرگلاس از جنس فایبرگلاس که به‌عنوان مکمل به همراه عایق پلیمری رو بام استفاده می‌شود. این محصول برای افزایش استحکام، مصلح کردن سطح، افزایش مقاومت عایق در حالت کشسانی و جلوگیری از پاره شده شدن عایق در بام استفاده می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش آب بندی پلیمری پوشش آب بندی پلیمری, عایق رطوبتی پلیمری

 به جهت رقابت در قیمت، بعضا کالاهای نامرغوب باقیمت‌ های ارزان همانند ایزوگام تولید و راهی بازار می‌گردد که بسیاری از مصرف‌کننده‌ها یا فروشگاه‌ها به جهت ارزانی کالا خریداری می‌ نمایند. قیمت عایق رطوبتی با توجه به متریال استفاده‌ شده در فرمولاسیون خود از سایر محصولات آب بندی کمی بالاتر است. ارائه قیمت پایین‌تر از عرف در این محصول نیز نشان‌ دهنده کیفیت نامرغوب متریال اصلی استفاده‌شده در آن است که ماندگاری و کیفیت کار را تقریباً به صفر می‌ رساند.