قیمت انواع عایق های رطوبتی پلیمری نانو در کرج : عایق رطوبتی قیری پلیمری یکی از عایق های بسیار با کیفیت و ضد رطوبتی می باشد که در زمان قرار گیری روی سطوح مختلف به خوبی می توانند از نفوذ سیالات و تماس آنها با سطح بستر جلوگیری کنند. همانطور که میدانید رطوبت مخرب ترین عامل برای سطوح فلزی و دیواره های یک سازه محسوب می شود. زمانی که این عوامل مخرب به صورت طولانی مدت با سطح در تماس باشند به مرور می توانند سبب آسیب و تغییر شکل سطح شوند. خوشبختانه یکسری از عایق ها وجود دارد که با قرار گیری روی سطوح می توانند از نفوذ رطوبت و تاثیر آنها جلوگیری کنند. یکی از این پوشش ها عایق رطوبتی قیری پلیمری می باشد که به واسطه ساختار منحصر به فرد و ایده آل خود یک عامل بازدارنده برای عوامل محیطی مانند رطوبت و یا حتی اتمسفر محیط می باشد. عایق رطوبتی قیری می تواند کیفیت و ساختار سالم سطح را در طولانی مدت تضمین کنند.

قیمت انواع عایق های رطوبتی پلیمری نانو در کرج

این عایق های رطوبتی نه تنها خود دچار آسیب نمی شوند بلکه از آسیب‌دیدگی سطح نیز محافظت می کنند. این پوشش ها می توانند هزینه های تعمیر و نگهداری را برای اکثر سازه ها کاهش و در مواردی کاملاً حذف کنند. بنابراین با استفاده اصولی از عایق رطوبتی قیری پلیمری دیگر لازم نیست سازهای خود را که به دلیل تماس با رطوبت محیط دچار تخریب شده اند را مجدداً بازسازی و یا جایگزین کنید. عایق رطوبتی قیری پلیمری همان طور که گفته شد جزو عایق های جدید و نوین در عصر حاضر می باشد که اکثر کشورهای در حال توسعه به وفور از این عایق استفاده می‌کنند. زیرا ویژگی ها و مزیت های ناب آنها بنا به تجربه اثبات شده می باشد. از مزیت های اصلی و مهم این نوع ماده این است که دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های نانو پلیمر عایق های نانو پلیمر، عایق های رطوبتی نانو

این خاصیت باعث می شود تا شما بدون آنکه نیاز باشد پس از یک دوره زمانی کوتاه مجددا سطوح را پوشش دهی کنید از خاصیت حفاظتی آن به طور مداوم بهره‌مند شوید. عایق ها راه نفوذی را در سطح ایجاد نمی‌کنند و تمام روزنه های موجود در سطح بستر را مسدود می کنند. در چنین شرایطی دیگر رطوبت و سیالات نمی‌توانند راه عبوری را برای تماس با سطح پیدا کنند. این وضعیت باعث می شود که لایه های زیرین عایق رطوبتی همواره سالم و با حداکثر چسبندگی روی سطح قرار بگیرد. همانطور که میدانید نفوذ رطوبت از یک روزنه کوچک می تواند بخش عمده ای از لایه های عایق را دچار تخریب کند. بنابراین اگر سطح کار کاملاً یکدست و یکنواخت پوشش دهی شود ماندگاری و دوام عایق رطوبتی قیری پلیمری نیز به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.