بهترین عایق های فوم صدا دیواری و سقفی : عایق های صوتی گروهی از عایق های الاستومری هستند که در انواع عایق های صوتی ساده و شونه تخم مرغی طراحی و تولید می شوند. در مکان های مختلف از جمله ادارات و ساختمان های مسکونی و آموزشی برای جلوگیری از انتقال صدا به قسمت های مختلف ساختمان، فضاهایی مانند سقف، کف و دیوارها را با این عایق های الاستومری صوتی می پوشانند. ساختار عایق صوتی به شکلی است که به عبارتی سطح این عایق ها دارای تخلخل است. این کار از ورود صداهای بلند و گوشخراش به داخل ساختمان جلوگیری می کند. در نصب و راه اندازی عایق صوتی شونه تخم مرغی باید توجه داشت که لایه یا سطح موج دار عایق صوتی در مقابل منبع صدا نصب می شود تا طبق این روش بتواند صداهای تولید شده را به بهترین شکل جذب کند.

بهترین عایق های فوم صدا دیواری و سقفی

عایق صوتی الاستومری یکی از انواع مختلف عایق صدا می باشد که جهت کاهش شدت صدای مزاحم مورد استفاده قرار می گیرد. در دنیای امروز عوامل مختلف موجب به وجود آمدن صداهای مزاحم می شوند. این صداهای مزاحم میتوانند آسایش و سلامت انسان ها را به خطر بیندازند. جهت جلوگیری از آسیب رسانی صداهای ناخواسته به زندگی انسان ها، می بایست از متریال مختلفی در ساخت منازل و محیط های کاری استفاده شود. در بسیاری از ساختمان هایی که در این بازه زمانی در کشور ما وجود دارد، در هنگام ساخت برنامه خاصی جهت عایق بندی صوتی پیاده نشده است. لذا ساکنین ساختمان ها می بایست با استفاده از عایق های صوتی این مشکل را برطرف کنند. عایق صوتی شانه تخم مرغی الاستومری یکی از این انواع مختلف عایق می باشد. الاستومری دارای ساختار سلول بسته می باشد. برش شانه تخم مرغی روی این عایق موجب می شود سطح بیشتری از پنل در معرض برخورد امواج صدا باشد لذا میزان جذب بیشتر خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, پوشش فومی الاستومری

فوم عایق صدا به معنای کاهش فشار صدا با توجه به منبع و گیرنده صوتی مشخص است. چندین روش اساسی برای کاهش صدا وجود دارد:

  • افزایش فاصله بین منبع و گیرنده
  • استفاده از سازه های میرایی مثل حباب های صوتی
  • استفاده از موانع صوتی برای بازتاب امواج صوتی
  • استفاده از ژنراتورهای صوتی فعال ضد صدا
  • استفاده از عایق برای جذب انرژی امواج صوتی.

فوم عایق صوتی می تواند به بهبود کیفیت صدای شما برای اهداف ضبط کمک کند. همچنین می‌تواند از ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها و دیگران در برابر صدایی که در استودیوی صدای شما ایجاد می‌شود، در حین تمرین درام زدن یا سایر موقعیت‌های پر سر و صدا محافظت کند. برخی از افراد دوست دارند آن را به بلندگوها و داخل خودروها اضافه کنند. فرقی نمی‌کند موسیقی‌دان، تولیدکننده محتوا، کار در خانه یا دفتر کار باشید همچنین به شرکت های ساختمانی و سایر صنایع عرضه می شود.