خواص و ویژگی های رزین اپوکسی در سطوح : اپوکسی نوع بهبود یافته رزین است. به عبارت دیگر همان چسب اپوکسی به شکل مایع است. تمام اپوکسی‌ها دارای دو بخش هستند: رزین و عامل پخت. زمانی که این دو با هم واکنش نشان می‌دهند، فرآیند سخت شدن اتفاق می‌افتد. رزین اپوکسی که به آن پلی پوکساید نیز می‌گویند، پری پلیمر و پلیمر واکنش پذیر بوده که حاوی گروه‌های اپوکساید است که سطح مقاومت گرمایی و شیمیایی بسیار بالا و قدرت چسبندگی بسیار قوی دارند. در صورتی که بخواهید بدانید کاربرد رزین اپوکسی چیست باید بگوییم یکی از کاربردهای مهم رزین اپوکسی استفاده از آن به عنوان چسب می باشد. همچنین در رنگ آمیزی، درزگیری، جواهرسازی و تعمیرات نیز میتوان از رزین اپوکسی استفاده کرد.

خواص و ویژگی های رزین اپوکسی در سطوح

برای ساخت کفپوش برخی کارخانه ها می توان از این ماده به دلیل مقاومت بسیار بالا بهره برد. در مراکز بهداشتی نیز برای ایجاد یک کفپوش مناسب و آنتی باکتریال از رزین اپوکسی استفاده می کنند. گاهی اوقات برای استحکام بخشی بیشتر به برخی سنگ های تزیینی از این ماده کمک می گیرند. رزین های اپوکسی در حال حاضر در بسیاری از فروشگاه های تخصصی موجود است.اگر تازه شروع به کار با رزین های اپوکسی کرده اید، ممکن است از این واقعیت که بسیاری از اپوکسی ها ارزان نیستند، ناراحت شوید. اما این نباید دلیلی باشد که همیشه به دنبال ارزان ترین پیشنهادها باشید. به هر حال، انواع محصولاتی که با قیمت‌های بسیار پایین ارائه می‌شوند، گاهی اوقات می‌توانند آنقدر کیفیت پایین‌تری داشته باشند که عدم رضایت شما را به همراه داشته باشد و انگیزه شما را از بین ببرد، ناگفته نماند که می‌تواند کار شما را کاملاً خراب کند. برخی از محصولات همچنین ممکن است حاوی حلال‌هایی باشند که برای سلامتی خطرناک هستند و در طول فرآیند پخت تبخیر می‌شوند. ممکن است قبل از عمل آوری مواد شما به طور کامل پخته نشود یا مخلوط کردن آن دشوار باشد. برخی از رزین های ارزان قیمت با شفافیت کریستالی خود تحت تأثیر قرار نمی گیرند، اما در طول فرآوری کمی زرد به نظر می رسند. این رنگ زرد ناخوشایند را می توان بعداً با کمی نور خورشید تشدید کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رزین عایق سطوح رزین عایق سطوح, عایق رزین نانو

بررسی خواص مختلف رزین اپوکسی در انواع مختلف آن:

  • ویسکوزیته (گرانروی)
  • حداکثر ضخامت لایه که می تواند در هر فرآیند ریخته شود
  • مدت زمان فرآیند پخت
  • خواص چسبندگی روی سطوح و مواد مختلف
  • درجه سختی پس از خشک شدن
  • ما می خواهیم به شما نشان دهیم که هنگام خرید رزین اپوکسی باید به چه جنبه هایی توجه کنید تا دقیقاً مواد مناسب برای پروژه مورد نظر خود را در دسترس داشته باشید.