روش های اجرا عایق رطوبتی بی رنگ نما : عایق های نانو در کنار مزایای فراوان شان معایب انگشت شماری نیز دارند. از جمله ویسکوزیته بالا و تشکیل تراکم است. یکی دیگر از نکات مهم راجع به این نوع از عایق های رطوبتی این است که برای اجرای آنها باید به متخصص مراجعه کرد و این هزینه ها را بالا می برد. عایق نانو یک ماده ای است که برای جلوگیری از رسوخ رطوبت به سطح مورد نظر نقش مهمی ایفا می‌کند. این عایق‌ها از جنس‌های مختلفی مانند پلی استایرن و غیره تهیه می‌شوند. عایق‌ های رطوبتی عمدتا در ساختمان‌ها برای جلوگیری از رسوخ رطوبت به دیوارها، سقف و کف کاربرد دارند. این عایق‌ها از رطوبت ناشی از باران، رطوبت خاک، تراوش بخار آب و حتی رطوبت ناشی از تعریق دیوارها محافظت می‌کنند.

روش های اجرا عایق رطوبتی بی رنگ نما

طریقه اجرا عایق رطوبتی بی رنگ به صورت زیر می باشد: روی سطح کاملا تمیز و عاری از هرگونه چربی، گرد و غبار اجرا گردد توجه داشته باشید فرچه یا قلم مو را حداقل دو مرتبه روی سطح بکشیم.آب بند کردن دیوارهای کاه گلی وگچی با عایق نانو نمایی بدون رنگ دیواری که اجرا شده و آماده می‌باشد: محصول نانو نمایی را با فرچه به صورت خالص بر روی دیوار می‌کشیم.  عایق رطوبتی بی رنگ می توانند با ویژگی های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. این عایق های بدون رنگ می توانند مانع حرارتی و صوتی درجه یک نیز باشند. عایق رطوبتی نانو از نوع بی‌ رنگ به شکل مایع بوده و توسط قلم مو و پمپ اجرا می‌شود.عایق بدون رنگ بدون ایجاد رنگ و حتی تغییر در حالت ظاهری، با نفوذ در سطوح و مصالح ساختمانی، به آب بندی و مقاوم سازی ساختمان در برابر نم و رطوبت کمک می‌کند . این محصول با تکنولوژی نانو تولید شده و قابل استفاده بر روی کلیه سطوح که قابلیت جذب آب را دارند را ضد آب نموده و معمولا در مناطق مرطوب که نفوذ رطوبت به داخل منازل زیاد می باشد از این ماده می توان به عنوان عایق بی رنگ و پوشش نهایی صد در صد قابل شستشو استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری سنگ نما عایق کاری سنگ نما, انواع عایق نما

همچنین عایق رطوبتی می‌تواند در کنترل حشرات و کاهش تشکیل کپک و قارچ نیز موثر باشد. علاوه بر این بهره گیری از عایق‌های رطوبتی می‌تواند به بهبود عملکرد سیستم‌های حرارتی و سرمایشی در مکان مورد نظر کمک کند، زیرا از دخول رطوبت و بخار آب جلوگیری می‌کند و باعث عدم خرابی و کاهش کارایی آن‌ها می‌شود. در نهایت استفاده از انواع عایق رطوبتی می‌تواند به کاهش مخارج انرژی مرتبط با سرما و گرما ساختمان کمک کند.