ارائه روشی برای ضد حریق کردن ساختمان‌ها از مرحله اسکلت : پوشش ضد حریق یا فایرپروف ساختمانی بسیار مورد توجه هستند تا خطرات و خسارات جانی و مالی احتمالی با رعایت قوانین ایمنی به حداقل برسند. فایر پروف یا پوشش ضد حریق روکشی است که بر روی اجزای سازه استفاده در بخش های مختلف ساختمان از جمله اسکلت، تیرها و ستون ها و… است که با بالا بردن مقاومت ساختمان ها در مقابل آتش و هر نوع تنش حرارتی سرعت گسترش  آتش را به حداقل می رساند به طوری که افزایش دما باعث فروپاشی اجزای اصلی سازه ها نمی­شود و دمای تیرها و ستون ها در حین حادثه به حد دمایی که باعث افت مقاومت فولاد یعنی چیزی در حدود 500- 470 درجه سانتی گراد و ریزش آن یا از بین رفتن ساختار سازه و در نهایتا تخریب کامل شود، نمی ­رسد.

ارائه روشی برای ضد حریق کردن ساختمان‌ها از مرحله اسکلت

پوشش ضد حریق اسکلت فلزی به عنوان مهمترین بخش حفاظت غیر عامل است و اجرای آن در برابر حریق از متداول ترین روشهای محافظت سازه در زمینه مهندسی حریق به شمار می آید. با در نظر گرفتن اصل مکانیکی  لزوم پوشش ضد حریق اسکلت فلزی ساختمان ها دربرابر حریق به عنوان مهمترین بخش محافظت غیر عامل همواره  می بایست مد نظر کارشناسان و طراحان سازه قرار بگیرد. اجرای پوشش ضد حریق اسکلت فلزی در برابر حریق از متداول ترین روش های محافظت سازه در زمینه مهندسی حریق به شمار می آید.در عمل پوشش ضد حریق اسکلت فلزی عمدتا ستون ها و تیرهای اصلی جهت عایق سازی قابهای سازه ای مورد تقویت قرار می گیرند . سطوح دیوارها ، سقف و کف از دیگر موارد در مقاومسازی غیرعامل در مقابل حریق می باشند که در موارد خاصی مورد عایق سازی قرار می گیرند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد حریق اسکلت ساختمان پوشش ضد حریق اسکلت ساختمان, پوشش پایه سیمانی

فواید استفاده از پوشش فایرپروف (ضد حریق) :

همانگونه که از نام این پوشش‌ها پیداست، اولین و مهمترین فواید استفاده از آنها جلوگیری از گسترش آتش در سازه است. به دلیل همین کارکرد مفید، باعث می‌شود مزیت دوم هم شکل بگیرد و آن چیزی نیست به جز کاهش صدمات و خسارات وارد شده به ساختمان در زمان آتش سوزی. در حال حاضر پوشش مقاوم به حریق فلزی دارای انواع مختلفی هستند. یکی از این پوشش ها مواد پاششی معدنی هستند که این مواد دارای گرانول های منبسط شده مانند ورمیکولیت و پرلیت می باشد که در سطوح خارجی و داخلی ساختمان های فلزی مورد استفاده قرار می گیرند و از آنجایی که مواد پاششی معدنی عملکرد درست و دقت بالایی دارد ، استفاده از آن بسیار متداول بوده و اندازه ضخامت پاشش مواد در این روش بسته به نیاز به مقاومت در برابر حریق ساختمان متفاوت می باشد.