کارایی ماستیک قیری سرد اجرا در لایه های مختلف ساختمان : ماستیک قیری کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارد. با توجه به نوع ماستیک ممکن است کاربرد هر یک از آن‌ها نیز متفاوت باشد. به این نکته توجه داشته باشید که جنس و کیفیت ماستیک قیری تاثیر به سزایی در خروجی موردنظر دارد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه انواع محصولات ساختمانی باکیفیت مانند دستگاه فوم بتن نیسانی تحت فشار، ماستیک‌های مختلف ساختمانی و ابزارهای موردنیاز به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. توجه داشته باشید قبل از استفاده از ماستیک‌های قیری کلیه سطوح موردنظر و درزها باید کاملا تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشند. می‌توانید با استفاده از یک برس یا فشار آب سطح درزها و بین آن‌ها را به خوبی تمیز کرده و سپس با استفاده از دستگاه فشار هوای خشک، سطح درزها را خشک و آماده اجرا کنید. ماستیک‌های قیری را با استفاده از یک ماله، قاشقک یا دست درون درزها قرار دهید و به خوبی تمام منافذ را پر کنید. در صورت استفاده از این مواد در لایه‌های بعدی باید اجازه دهید لایه قبل به خوبی خشک شود تا لایه بعد قابلیت اجرا داشته باشد.

کارایی ماستیک قیری سرد اجرا در لایه های مختلف ساختمان

نکته مهم در استفاده از لایه‌های مختلف ماستیک قیری، استفاده از روش و متریال مشابه برای لایه‌های مختلف است. ضخامت لایه و مقاومت آن با کیفیت ماستیک استفاده شده رابطه مستقیم دارد. ماستیک قیری سرد اجرا نوعی ماستیک قیری یک جزئی است که از ترکیب لاستیک بیتومن، قیر و نوعی حلال و افزودنی های شیمیایی خاص تولید شده و چسبندگی بسیار زیادی به بتن ، آجر ، آسفالت و… دارد. ماستیک قیری سرد اجرا پس از تبخیر حلال به جامدی انعطاف پذیر تبدیل می شود لذا ماده بسیار مناسبی برای پر نمودن درزهای انبساطی است . فیبرهای غیر آزبستی موجود در این ماده با جلوگیری از شره ، امکان اجرا در درزهای عمودی را برآورده می سازد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

ماستیک قیری ماستیک قیری, انواع پوشش قیری درزگیری

ماستیک یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد. ماستیک ها انواع مختلفی دارند.از جمله انواع ماستیک ها موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان و اپوکسی ، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و … می باشد. ماستیک ها  بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از ماستیک ها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترکهای آسفالت کاربرد دارند . نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود.