پرایمر رنگ عایق ضد آب سطوح مختلف ساختمان : پرایمر رنگ ماده است که قبل از شروع رنگ آمیزی بر روی سطوح زده می شود که موجب یکنواخت شدن سطوح می شود، از پرایمر رنگ می توان بر روی تمام سطوح مانند چوب، بتن، دیوار و شیشه استفاده نمود، در برخی از شرایط استفاده از رنگ آمیزی بعد از کشیدن پرایمر رنگ ضرورتی ندارد، نوع های مختلف پرایمر رنگ ویژگی های متفاوتی دارند مانند پرایمر چوب که باعث افزایش طول عمر چوب می شود. پرایمر قیری یا پوشش امولوسیونی یک پوشش محافظتی تک جزئی به رنگ مشکی می باشد که برای جلوگیری از نفوذ املاح و یون های مخرب شیمیایی موجود در خاک روی مقاطع بتنی پیش از مدفون شدن اجراء می شود.

پرایمر رنگ عایق ضد آب سطوح مختلف ساختمان

پس از خشک شدن ، الاستیسیته زیاد و چسبندگی قابل توجهی به سطوح مورد اجرا دارد. پرایمر (قیری) ، محصولی تک جزئی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است و در هنگام اجـرا از چسبندگی خوبی به سطوح فولادی ، بتنی ، آجـری ، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد . پرایمر قیری پس از خشک شدن در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود و تا اندازه زیادی سطح را عایق می کند . پرایمر قیری در صورت اجرا در دو لایه سطح را کاملاً عایق و ضد آب می نماید، ولی عموماً پرایمر امولسیونی (قیری) به عنوان لایه زیرآیند برای اجرای عایق امولسیونی به کار می رود. پرایمر قیری با ماشین های ویژه یا برسهای دستی اعمال می شوند همچنین قابل استفاده با اسپری یا سایر متدها می باشند. پرایمر قیری در صورت انبارداری مناسب ، در ظروف در بسته تا ۱۲ ماه خصوصیات خود را حفظ می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پرایمر رنگ رطوبتی پرایمر رنگ رطوبتی, عایق های آب بندی بام

خواص و اثرات پرایمر قیری :

  • تا پیش از خشک شدن قابلیت انحلال در آب دارد و پس از خشک شدن هرگز در آب حل نخواهد شد.
  • پس از خشک شدن یک لایه الاستیک و قابل انعطاف روی مقاطع به جای می گذارد .
  • قابلیت اجراء در دمای 5+ تا 70+ درجه سانتیگراد
  • پس از اجراء افتادگی و شره ندارد
  • فاقد حلالهای نفتی و غیر قابل اشتعال
  • چسبندگی زیاد به سطوح فلزی و بتنی
  • مقاوم در برابر نمک ها ، یون کلر و سولفات ها
  • سهولت و سرعت اجرا

میزان مصرف پرایمر قیری بسته به میزان تخلخل سطوح مورد استفاده حدود نیم الی یک کیلوگرم پوشش امولسیونی قیری برای پوشش یک متر مربع کفایت می کند.