اجرا آسفالت پلیمری خیابان توسط شرکت گوهر ابنیه پایتخت :  اصلاح کننده های قیر موادی هستند که یا از پیش به قیر اضافه شده یا در حین تهیه مخلوط های آسفالتی به واحد مخلوط کننده کارخانه آسفالت اضافه می شوند تا خواص و عملکرد قیر دارای افزودنی یا مخلوط آسفالتی ساخته شده با آن را بهبود بخشند. پلیمرها مهمترین خانواده اصلاح کننده های قیرند. .پودر لاستیک بازیابی شده به طور وسیعی در اصلاح قیر به کار می رود. از مزایای افزودن پودر لاستیک به قیر می توان افزایش مقاومت مخلوطهای آسفالتی در مقابل یخ زدن، کاهش صدای ناشی از ترافیک و کاهش آلاینده های محیط زیست را اشاره کرد

اجرا آسفالت پلیمری خیابان توسط شرکت گوهر ابنیه پایتخت

با اشاره به اینکه چاله‌ها و دست اندازهای ناشی از نامناسب بودن آسفالت معابر گاه بسیار بارز و بزرگ است، در موارد متعددی، شهروندان هنگام عبور از خیابان ناگهان در چاله یا پستی بلندی هایی که در آسفالت خیابان ها وجود دارد گیر کرده و احتمال سقوط آنها در محل عبور خودروها وجود دارد که این مسئله خطرات بسیاری را برای رانندگان و عابران به همراه دارد.

 با توجه به اینکه مواد اولیه آسفالت، قیر و ترکیباتی مشابه از نفت استخراج می شوند، می توان با افزودن مواد پلیمری جلوی ترک خوردن و فرسودگی آسفالت ها را تا حد زیادی گرفت.

 استفاده و اجرای صحیح آسفالت سرد پلیمری، هزینه‌های گزاف و کلان نگهداری و ترمیم جاده ها و خیابان ها را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد، استفاده از آسفالت پلیمری علاوه بر چند برابر شدن عمر روکش آسفالت خیابان ها و جاده ها، مشکل روکش آسفالت پل های فلزی را نیز برطرف خواهد کرد.

مقاومت بالای این نوع آسفالت در درجه حرارت ۹۰ درجه بالای صفر مانع از جمع شدگی می شود و با دارا بودن اصطکاک بالا در هوای بارانی، لغزندگی ایجاد نمی کند و از این نظر نیز امنیت بالایی را برای خودروها فراهم می‌کند.

با توجه با اینکه ضخامت‌ آسفالت‌ پلیمری‌ حدود ‌۱.۵سانتی‌ متر است‌، گفت: به‌ علت‌ عمر مصرف‌ بیشتری‌ که‌ آسفالت پلیمری نسبت‌ به‌ آسفالت‌ گرم‌ دارد برای‌ استفاده‌ در سطح‌ شهر به‌ صرفه‌ است شرکت گوهر ابنیه پایتخت با اجرای انواع ایزوگام پلیمری معمولی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میشود