خرید مواد پلیمری ضد آتش برای سازه فولادی : برخی مواد پلیمری برای کاربردهای مصالح ضد حریق عبارتند از:

1. پلی استایرن
2. پلی یورتان
3. اپوکسی ها
4. پوشش ضد حریق با مواد معدنی پاششی

خرید مواد پلیمری ضد آتش برای سازه فولادی

1. پلی استایرن ها خود به سه دسته معمولی، مقاوم یا HIPS و پلی استایرن منبسط شونده یا همان یونولیت‌ها دسته بندی می شود. پلی استایرن منبسط شونده یا همان EPS با اضافه شدن عامل پف کننده به پلی استایرن به دست می آید. EPS ها حاوی گاز پنتان می‌باشد که به همراه جریان هوا سبب تشکیل فوم می‌شود. این گرانوال ها تا 40 برابر حالت اولیه خود می تواند افزایش حجم داشته باشد. مزیت این پلیمر ضد حریق بودن و مقاومت عالی در برابر آب و رطوبت، در به کارگیری در مصالح ساختمانی است.

2. رنگ دو جزئی پلی یورتان یا پلی اورتان صنعتی ضد خش که از ترکیب رزین پلی استر و هاردنر یا سخت کننده ایزوسیانات به دست می‌آید. لایه اجرا شده پلی یورتان دو جزئی صنعتی ضد سایش و ضد خش دارای خواص مکانیکی و فیزیکی بسیار خوبی در مقابل عوامل جوی و محیطی، نور فرابنفش (UV)، رطوبت و آلاینده‌های محیطی است. با توجه به اینکه مقاومت در برابر سایش و خش این محصول بالا است، از این محصول معمولاً به عنوان لایه نهایی بر روی سنگ‌های تزئینی و نما، اپوکسی‌ها و دیگر پلی یورتان‌ها استفاده می‌شود. این نوع پلی اورتان شفاف است و بنابراین در صورت اجرا، لایه زیرین آن دیده می‌شود.

3. رنگ اپوکسی، این رنگ به عنوان یک پوشش محافظ در برابر حریق از نوع آلی به همراه رنگدانه های خاص و انواع افزودنی های محافظتی تولید و عرضه می گردد.

پوشش پلیمری نانو پوشش پلیمری نانو, عایق کاری ضد آتش

خصوصیات بارز این محصول عبارتند از :

  • چسبندگی عالی به سطوح چوبی و آهنی
  • عدم انتشار بخارات سمی با گسترش حرارت
  • سهولت اجرای رنگ آمیزی
  • داشتن صرفه اقتصادی
  • عدم اضافه نمودن وزن قابل توجه به جرم فلز

این پوشش در حالت عادی غیر فعال بوده و در دمای 200-170 درجه سانتی گراد فعال می شود و برای مدت 90 دقیقه دمای 1000 درجه سانتی گراد را به 470 درجه سانتی گراد تقلیل داده و در مقابل شعله مستقیم آتش مقاومت می کند. از این محصول جهت محافظت سازه های فلزی منازل ،کارخانجات ، تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی در برابر آتش سوزی استفاده می گردد.

ویژگی های رنگ اپوکسی ضد حریق :

  • کند کننده حریق.
  • تولید شده بر پایه رزین اکریلیک.
  • ایجاد گاز ازت که باعث سرد شدن سازه می شود.
  • شروع واکنش پس از رسیدن دمای محیط به 220-200درجه سانتیگراد.

4. پوشش ضد حریق با مواد معدنی پاششی بر پایه مواد معدنی نسوز بوده و حاوی مواد منبسط شده نظیر ورمیکولیت ، دولومیت، پرلیت و نیز مصالحی نظیر گچ و سیمان، مواد کفزا و غیره می‌باشند. پوشش مواد پاششی معدنی ضد حریق به دلیل مقاومت حرارتی بسیار بالا و ضریب رسانایی گرمایی بسیار پایین، روند انتقال حرارت در سازه را کاهش داده و باعث زمان تاخیر در فروپاشی سازه در حدود ۴ تا ۵ ساعت، در برابر حریق می‌شود که این امر می تواند پوشش ضد حریق بر پایه مواد معدنی پاششی را برای مقابله با حریق بسیار کار آمد کند و این زمان فرصت کافی را برای اطفای حریق توسط نیروهای آتش نشانی فراهم می سازد. پوشش مواد پاششی معدنی ضد حریق در برابر حریق هیدروکربنی و حریق‌ سلولزی بسیار مقاوم بوده و می‌توان آنها را در سطوح داخلی و خارجی سازه فولادی و بتنی استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.