خرید عایق رطوبتی نانو برای سقف شیروانی سفالی : سفال طبرستان به شکل شیب های یک طرفه یا دوطرفه و یا به شکل دندانه اره اجرا می شود. از انواع سفال طبرستان می توان به مدل پنبه کوهی و سیمان و همچنین سفال طبرستان آلومینیومی و فولادی اشاره کرد. که این نوع سفال برای شیروانی در خانه و ویلا و سایر سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای عایق بندی و آببندی این نوع سفال در شیروانی از انواع محصولات درزگیری و چسب آببندی استفاده می شود.

خرید عایق رطوبتی نانو برای سقف شیروانی سفالی

پوشش سقف شیبدار عموما در جاهایی که بارندگی زیاد است برای عدم نفوذ رطوبت و نم به داخل ساختمان استفاده می شود. علاوه بر این مشخص شده است که بیش از ۷۰ درصد انرژی یک ساختمان از سقف آن هدر می رود. بنابراین پوشش سقف شیبدار مناسبی که علاوه بر پوشش سقف از باد و باران مانع هدر رفت انرژی باشد، برای کاهش هزینه های یک ساختمان الزامی است. این نوع سقف‌ها از نظر کیفیت نسبت به سقف‌های شیبدار گالوانیزه در درجه بالاتری قرار دارند. سقف‌های سفالی با توجه به نوع تولید به رنگ سفال می ­باشند اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی این سقف‌ها به صورت رنگی نیز تولید می­ شود. البته به علت ماهیت سفال قدرت چسبندگی رنگ به سفال ماندگاری زیادی ندارد. از معایب سقف­ های شیبدار سفالی سنگین بودن آنها و عدم انعطاف پذیری در اجرای سقف های شیبدار با طرح‌های پیچیده می ­باشد. عایق رطوبتی سقف شیروانی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت حاصل از برف و باران به لایه های زیرینِ سقف شیبدار، به کار می رود. عایق های رطوبتی ساخت شرکت دورکن آلمان (DORKEN) در انواع مختلف برای کاربردهای گوناگون عرضه می شوند.

عایق رطوبتی نانو شیروانی عایق رطوبتی نانو شیروانی, آببندی سقف سفالی شیروانی

جنس پوشش نهایی سقف شیب دار می تواند سفال، شینگل، دکرا و … باشد. در هر صورت برای محافظت از لایه های زیرین و جلوگیری از ورود رطوبت به سازه می توان از این عایق استفاده نمود. فروش انواع عایق رطوبتی از بازار پر رونقی برخوردار است چرا که عایق کاری سقف های شیروانی امروزه بسیار زیاد صورت می گیرد و با استفاده از عایق رطوبتی می توان علاوه بر عایق کاری و آب بندی زیبایی ساختمان را نیز بیشتر کرد. این عایق ها از نظر قیمت بسیار به صرفه هستند و انتخاب تمام ساختمان ساز ها می باشند زیرا  با عایق های سنتی قایل قیاس نبوده و کیفیت بسیار بالاتری دارند و از نظر اقتصادی نیز مناسب می باشد و به راحتی با قلم و مشعل حرارتی قابل اجرا هستند و در برابر تابش نور خورشید یا بارش باران یا گرما و سرما و یخ زدگی و در مقابله با اشعه uv نغییر رنگ نخواهند داد. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از فروش محصولات و سوالات خود با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.