فروش آسفالت های حفاظتی جهت تامین روسازی : آسفالت حفاظتی مقاومت باربری را اندکی افزایش می‌دهد. اما این افزایش مقاومت معمولاً در محاسبه باربری در نظر گرفته نمی‌شود. آسفالت حفاظتی اگر به جا و صحیح مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند سطحی با کیفیت قابل قبول برای راه تامین نماید. برای استفاده از آسفالت سطحی، بررسی میزان آمد و شد، ارزیابی مصالح در دسترس و لایه‌های روسازی موجود ضروری است.

فروش آسفالت های حفاظتی جهت تامین روسازی

آسفالت حفاظتی واژه ای کلی است و کاربردهای مختلف قیر به تنهایی و قیر با مصالح سنگی را که معمولاً با ضخامت کمتر از 25 میلیمتر بر روی سطح راه اجرا می شود را شامل می گردد. سطح راه ممکن است سطوح شنی آماده یا روسازی آسفالت شده باشد. آسفالت های حفاظتی را که بر روی سطوح روسازی آسفالتی اجرا می شوند، پوشش های آب بندی می نامند. کاربردهای متنوع قیرهای امولسیونی بدون پوشش با مصالح سنگی نیز در ردیف اندودهای آب بندی قرار می گیرند.

اهداف استفاده از آسفالت‌های حفاظتی :

آسفالت‌های حفاظتی به منظور های زیر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • تامین رویه‌ای کم هزینه برای آمد و شد کم تا متوسط
  • تامین لایه‌ای نفوذ ناپذیر برای جلوگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین
  • تامین رویه‌ای مقاومت در برابر لغزش

مجموعه گوهر ابنیه پایتخت انواع امولسیون های قیری کاتیونیک، آنیونیک و پلیمری را جهت مصارف مختلف به کار می گیرد :

آسفالت کاری در تهران و حومه آسفالت کاری در تهران و حومه, اجرای آسفالت سرد

  • اندود سطحی (Tack Coat)
  • اندود نفوذی (Prime Coat)
  •  اندود حفاظتی قیری (Fog Seal)

روسازی‌هایی را که به علت قیر زدگی یا فرسودگی و صیقلی شدن سطح مصالح سنگی‌، لغزنده شده‌اند، می‌توان با به کارگیری امولسیون قیری با یا بدون مصالح سنگی تیز گوشه و سخت اصلاح نمود تا مقاومت در برابر لغزش بهبود یابد. ورزفلوئید نام اختصاصی انواع مختلف امولسیون های قیری است که در صنعت راهسازی و صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرند و در خط تولید پیشرفته با ظرفیت 20 تن در ساعت تولید و عرضه می گردند. امولسیون های قیری به دلیل مزایای بسیار قابل توجه زیست محیطی، فنی، اجرایی و اقتصادی به عنوان جایگزین بسیار مناسب انواع قیرهای محلول شناخته شده اند. آسفالت حفاظتی برای ساخت مرحله‌ای راه یا به عنوان رویه‌ای که باید در آینده از نظر سازه‌ای تقویت شود، پوشش مناسبی خواهد بود. در این مورد آسفالت حفاظتی تا اجرای لایه‌های آسفالت بعدی سطح بسیار خوبی را ایجاد خواهد کرد. احیای روسازی‌های قدیمی که له علت پیر شدگی‌، ترک‌های انقباضی و ترک‌های ناشی از خستگی آسیب دیده‌اند. جهت اطلاع از فروش محصول و اجرای آسفالت کاری با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.