اجرای پوشش ایزوگام در کف آشپزخانه ساختمان ها : در مکان هایی که احتمال ریزش آب در کف و قسمت پایین دیوارها وجود داشته باشد، عایق کاری کف و پای دیوار امری ضروری است. معمول‌ترین عایق که در این موارد به کار می‌رود، قیر و گونی، مشمع، مقوا و گونی قیراندود است که به ذکر آنها اکتفا می‌شود. نحوه عایق کاری عیناً همانند عایق کاری بام است با این تفاوت که عایق کاری دیوارها در این مکان ها تا 15 سانتیمتر بالاتر از بالاترین نقطه‌ای که امکان ریزش آب و تجمع آن وجود دارد (مانند لبه وان و زیر دوش) ضروری است.

اجرای پوشش ایزوگام در کف آشپزخانه ساختمان ها

به طور کلی می توان گفت که پوشش ایزوگام نوعی پوشش مقاوم از ترکیب قیر و الیاف مصنوعی است که توسط حرارت چسبانده می شود تا در نهایت بتواند از نفوذ آب و رطوبت به محیط جلوگیری نماید. می توان شاهد بود که امروزه بیشتر بنا و ساختمان ها در مرحله پی و همینطور فوندانسیون و ایزولاسیون دیوارها، سرویس بهداشتی، پشت بام ها و... از ایزولاسیون یک لایه عایق رطوبتی استفاده می کنند. ایزوگام هایی که در بازار موجود هستند هر کدامشان با توجه به نوع محصول به صورت های تک لایه و یا دو لایه ساخته می شوند که در آن تیشو و پلی استر وارد تشتک قیر می گردد و بعد از آن هم با مواد پرایمری یا قیر دمیده آغشته می شود. در مرحله آخر نیز ضخامت ایزوگام تنظیم و بررسی می گردد. مزیت عایق کاری کف آشپزخانه و سرویس های بهداشتی با ایزوگام در اجرای سریع ، قیمت مناسب ایزوگام می باشد. به منظور ممانعت از ورود رطوبت به درون فضاهاى مختلف ساختمان، عایق کارى یا ایزولاسیون رطوبتى بسیار مبرم و ضرورى می‌باشد. به این دلیل که اغلب مصالح ساختمانى در برابر رطوبت قوام و استحکام خود را از دست می‌دهد و می‌پوسند. محیط‌هایی که در آنها عایق کارى ضرورى است شامل قسمت های مختلف سازه ها می باشد، که یکی از آنها کف آشپزخانه است. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با ایزوگام های گوناگون و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. تجربه ۲۲ ساله این شرکت و رضایت مشتریان عزیز در پروژه های کوچک و بزرگ حاکی از فعالیت و زحمت های بی پایان پرسنل ما است که شما بدون تردیدی محصولات ما را انتخاب می کنید. تلفن تماس شرکت گوهر ابنیه پایتخت : 09121754110 می باشد.

عایق کاری ایزوگام آشپزخانه عایق کاری ایزوگام آشپزخانه, عایق رطوبتی کف

آماده سازی سطوح اجرای عایق ایزوگام :

  1. کلیه سطوح می‏بایست تمیز، خشک و عاری از رنگ، آلودگی، قطعات سست و اشیاء فلزی باشد.
  2. دمای محیطی مناسب جهت نصب عایق رطوبتی از 5+ درجه تا 40 درجه سانتیگراد می باشد.
  3. تمام سطوح ‏بایستی به طرف آبروها شیب‏بندی شوند تا آب در سطح عایق تجمع ننماید. شیب 5% توصیه میشود. گوشه‏ها و دور تا دور سطوحی که زاویه 90 درجه دارند را با سیمان ماهیچه کشی نمائید. به طور کلی عایق روی زوایای 90 درجه نصب نشود.
  4. به منظور افزایش چسبندگی عایق روی سطوح مورد نظر، آنرا قبل از نصب با پرایمر و یا پوشش ترمیمی سیل کوت و یا مشتقات قیری زود خشک شونده اندود نمایید. ترک ها در صورتی که بزرگتر از یک سانتیمتر باشند باید با پوشش ترمیمی سیل کوت و یا سیمان پر می شوند.