تاثیر زیرسازی شیروانی در عایق بندی خانه های ویلایی : سقف پناهگاه یک ساختمان است و در کنار زیبایی باید از استحکام کافی برخوردار باشد. شیب سقف خانه های ویلایی, یکی از مهم ترین مسائلی است که درهنگام زیرسازی سقف باید به آن توجه کرد. زیرسازی سقف شیب دار معمولا با چوب راد (یا چوب روسی) و یا ورق های آردواز (در گذشته) انجام می گیرد. ابتدا چهارتراش هایی به عرض 6سانتی متردر ارتفاع حدودا 8 سانتی متر و به فاصله مناسب در امتداد بزرگترین شیب سازه قرار می دهند. چهارتراش ها راسته به این که سازه سقف فلزی ,چوبی ,طاق ضربی یا بتن می باشد، باید بنا بر جزئیات نقشه به سقف متصل گردد.

تاثیر زیرسازی شیروانی در عایق بندی خانه های ویلایی

امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت پوشش بام و همچنین تنوع در عرضه محصولات پوشش بام ، بیشتر از پوشش های مدرن و جدید مانند انواع شینگل استفاده می شود. این شینگل ها هزینه نصب کمتر و به نسبت ارزان تر از نمونه های پوشش بام دیگر هستند. همچنین عایق بودن این گونه شینگل ها علاوه بر زیبایی بالقوه یکی دیگر از خصوصیات مهم شینگل های سقفی ساخته شده از قیر و سنگریزه های معدنی خود رنگ می باشد. عواملی مثل زیبایی یا موارد فنی ممکن است منجر شود که شما سقف شیبدار با شیب کم را برای سقف ویلا یا خانه خود انتخاب کنید. در هر صورت شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده است که راهنمایی های لازم جهت انتخاب بهتر را خدمت شما ارائه نماید. زیرسازی و سازه نگهدارنده سقف شیبدار در تمامی انواع کم و بیش مشابه است و در حقیقت نوع پوشش نهایی به کار رفته در سقف نوع سقف شیب دار را مشخص می کند.

عایق زیرسازی شیروانی عایق زیرسازی شیروانی, عایق حرارتی خانه ویلایی

پوشش سقف شیب دار در گذشته عموما آردواز و پس از آن از جنس سفال بود که دارای سوراخ هایی بودند و عملا با سیم فلزی بر روی سازه اسکوپ (بست) می شدند . اما امروزه عموما از متریال و مصالح سینتیتک عایق رطوبت و عایق حرارتی برای پوشش سقف شیب دار استفاده می شود که هم وزن کمتری دارند، هم ظاهر بهتری نسبت همتای قدیمی خود دارند. پس از آماده شدن زیر سازی جهت اجرای پوشش نهایی انجام خواهد گرفت. برخی از این پوشش ها می تواند با نوع همپوشانی روی یکدیگر عایق رطوبتی لازم را ایجاد نمایند ولی برخی از آنها نیاز به ایجاد لایه عایق رطوبتی و حرارتی (آب بندی) با مصالح دیگری هستند. گروهی از پوشش های سقف های شیروانی نیز مانند شیروانی های سفالی، با توجه به ساختار، دارای قطعاتی (تاج بام، لب بند، کله بام، کتیبه، ناودانی و... ) هستند که می توانند شرایط عبور آب را در نقاط مختلف سقف فراهم نمایند. بعضی از این پوشش ها بوسیله چسب ها، برخی بوسیله میخ و یا حتی پیچ روی سقف ها قرار داده می شوند که در نهایت، باید محل اتصال میخها و پیچ ها را نیز آب بندی نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.