کاربرد روکش بیتو پلاست FRS برای محوطه سازی صنعتی : روکش بیتوپلاست در مقابل سوخت ها و مواد نفتی دارای مقاومت بسیار عالی بوده و از قدرت چسبندگی بالایی بر روی سطوح بتنی و آسفالت برخوردار است. یکی از معضلات کف سازی های صنعتی خاک زایی آن می باشد به همین منظور شرکت گوهر ابنیه پایتخت روکش قیری ضد حلال مقاوم بیتوپلاست را، که در فرمول آن از کانی های مقاوم به سایش و نوعی پلیمر خاص بکار رفته و پس استفاده و عمل آوری آن، بصورت سپری در برابر نیرو های فرساینده مانند چرخ های صلب و بارهای گذاری دینامیکی عمل می کند و با تبدیل سطح به بتن سخت در ضمن زیبایی مناسبی به آن می دهد.

کاربرد روکش بیتو پلاست FRS برای محوطه سازی صنعتی

روکش بیتوپلاست نه تنها باعث استحکام و حفاظت مناطق روکش شده می شود بلکه به هیچ وجه مسموم کننده و قابل اشتعال نمی باشد. این محصول را می توان به هر دو شیوه خشکه پاش و یا روش ملاتی مورد استفاده قرار داد. از ویژگی روکش قیری بیتوپلاست FRS سخت بتنی می توان به دستاورد های زیر اشاره کرد.

  1. ایجاد سطحی سخت و مقاوم به عوامل ساینده و فرساینده
  2. ایجاد تراکم سطحی زیاد و مقاومت در برابر نفوذ مایعات
  3. مقاوم در برابر سیکل های ذوب و یخبندان
  4. مقاومت ضربه ای بسیار خوب
  5. مقاوم در برابر فرآورده های نفتی
  6. غیر لغزنده حتی در برابر ریزش روغن و سالن های مرطوب
  7. آماده به مصرف بدون اضافه کردن هیچگونه افزودنی دیگر
  8. مقاوم در برابر حرارت و غیر قابل اشتعال

روکش بیتوپلاست را می توان به عنوان یک روکش سخت و در سالن های تولید، انبار ها، باانداز ها، محوطه سازی صنعتی، آشیانه هواپیما، سردخانه ها و کشتارگاه ها و پارکینگ های طبقاتی بکار برد. روکش محافظ آسفالت بیتو پلاست مقاومت فوق العاده ای در برابر مواد شیمیایی دارد. از این رو کاربرد های فراوانی دارا می باشد. در واقع روکش بیتوپلاست عمر آسفالت را زیاد کرده و مخارج نگهداری آن را پایین آورده و در نتیجه مهمترین عامل صرفه جویی اقتصادی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصولات قیری محافظ با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

روکش بیتوپلاست FRS روکش بیتوپلاست FRS, محوطه سازی صنعتی با روکش محافظ بیتوپلاست

دیگر موارد مصرف روکش ضد حلال بیتوپلاست :

روکش بیتوپلاست جهت پوشش سطوحی که در معرض مواد نفتی قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد :

  • سطوح بتنی و آسفالت اپرون فرودگاه ها.
  • سطوح بتنی و آسفالت صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی.
  • کف پارکینگ ها و پمپ بنزین ها.
  • کف انبار و کارخانجات صنعتی که در معرض آلودگی های نفتی قرار دارند.