نصب انواع عایق حرارتی صوتی دیوار مشترک ساختمان ها : برای عایق شدن صوتی باید هم از موادی استفاده کرد که انرژی صوتی صداهای بیرون را کاهش ‌دهد و هم از جنس‌هایی بهره برد که جذب‌ کننده صوت هستند. پشم سنگ، کنف، عایق‌ های سربی، کاشی‌های سلولزی، اندودهای آکوستیکی و اسفنج پلی‌استایرن از موادی هستند که هم جاذب صدا و هم کاهش‌ دهنده انرژی صوتی است. این مواد برای استفاده در داخل دیوارها و کف استفاده می‌ شوند اما ورقه‌ هایی از برخی از آنها نیز در بازار وجود دارد که روی دیوارها نصب می‌شوند. برای مثال، کسانی که می‌خواهند در خانه تمرین موسیقی کنند، از این عایق‌ ها روی دیوارهای اتاق خود استفاده می‌ کنند.

نصب انواع عایق حرارتی صوتی دیوار مشترک ساختمان ها

به منظور کاهش صداهایی مانند صحبت کردن، تلویزیون و مکالمه با تلفن و... می بایست از عایق صوتی دیوار مشترک شرکت گوهر ابنیه پایتخت در آپارتمان ها، منازل  مسکونی و اداری استفاده نمود. این نوع از عایق صوتی حرارتی دیوار مشترک برای مصارف مسکونی یا اداری به کار می روند و صداهایی را که با فرهنگ آپارتمان نشینی در تضاد باشند، کاهش داده و جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های سنتی به شمار می آیند. شایان ذکر است عایق های صوتی دیوار مشترک به صورت رولی بوده و با استفاده از قیچی و کاتر به اندازه دلخواه برش داده می شوند و بدون نیاز به چسب بر روی سطوح نصب و اجرا می گردند. اولین اقدام برای عایق کاری حرارتی ساختمان انتخاب عایق حرارتی مناسب و سازگار با شرایط محل مورد استفاده است. در مکان هایی که امکان آتش سوزی وجود دارد استفاده از مصالح قابل احتراق مجاز نیست. در صورت لزوم استفاده از این مصالح باید آن ها را به مواد ضد آتش آغشته کرد. باید یادآور شد که گونه بندی واکنش در برابر آتش از دو جنبه حائز توجه است.

عایق حرارتی صوتی دیوار عایق حرارتی صوتی دیوار, بهترین عایق دیوارها

پس از انتخاب عایق مناسب، اقدام به نصب آن می شود. عایق حرارتی می تواند از داخل، خارج و یا به صورت لایه ای در میان عناصر ساختمانی اجرا شود. عایق کاری از خارج، اینرسی حرارتی ساختمان را به حداکثر می رساند و سبب می گردد که نوسان های دمای داخل ساختمان کاهش یابد و تنظیم دما به سادگی انجام پذیرد. این روش برای ساختمان های با استفاده مداوم (مسکونی و…) بسیار مناسب است. عایق کاری از داخل اغلب برای ساختمان های با استفاده منقطع (اداری و …) توصیه می شود. عایق ها در صورتی درست عمل می کنند که به طور صحیح نصب شده باشند. رعایت موارد زیر کمک می کند که بهترین کارایی از عایق های نصب شده گرفته شود. عایق ها هرگز نباید فشرده شوند. عایق باید پس از نصب همان ضخامت اولیه خود را داشته باشد در غیر این صورت مقاومت حرارتی آن کاهش می یابد. در برخی از عایق های آزاد مقدار مقاومت حرارتی متناسب با تراکم عایق است نه ضخامت آن. مقاومت حرارتی این عایق ها ممکن است پس از مدتی تا 20 درصد کاهش یابد. لذا باید از نصب کننده عایق تضمین گرفت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.