عرضه بهترین مواد آب بندی چاله آسانسور انواع سازه : به طور کلی آب بندی چاله آسانسور با دو نوع از مواد موجود در بازار انجام می گردد، بر اساس وضعیت یک چاله آسانسور ضمن بکارگیری نیروی متخصص جهت آب بندی چاله آسانسور حتما باید در انتخاب مواد دقت گردد، متاسفانه مواد غیر استاندارد بسیاری در بازار موجود می باشد که اگر از آنها استفاده نماییم، در صورت عدم نتیجه گیری، آب بندی چاله آسانسور در آینده توسط مواد استاندارد هم بسیار کار مشکلی خواهد بود.

عرضه بهترین مواد آب بندی چاله آسانسور انواع سازه

نوع اول مواد آب بند کننده چاله آسانسور که کاربرد بیشتری از نوع دوم دارد نفوذگر می باشد، این محصول پایه سیمانی بوده و با داشتن میکرو ذرات فعال توانایی نفوذ در بتن را در مجاورت رطوبت دارد , به طوری که با آهک و سیمان های ترکیب نشده واکنش داده و تشکیل کریستال می دهد، با ایجاد شبکه ای متراکم درون خلل و فرج بتن روزنه های آب بسته شده و سازه از درون اب بند می گردد، این روش بسیار موثر بوده و تقریبا اکثر چاله های آسانسور را می توان با این مواد و استفاده توام از مواد آنی گیر آب بندی نمود، ضمن آنکه ترکهای با ضخامت تا یک میلیمتر با این روش قابل آب بندی خواهند بود، اما ضعف عمده این مواد آن است که اگر کوچکترین آلودگی در سطح وجود داشته باشد و یا بتن چاله آسانسور خیلی قدیمی باشد و یا در ساخت بتن از بعضی مواد مضاف استفاده گردیده باشد و یا قبلا از مواد آب بندی در سطح دیواره های چاله آسانسور که از خانواده نفوذ گر نیستند استفاده شده باشد، عملکرد این مواد در آب بندی بسیار کاهش می یابد. اگر موارد بالا در چاله آسانسور وجود داشته باشد بهتر است از مواد دو جزیی که در کاتالوگ کارخانه سازنده ذکر شده باشد ( جهت آب بندی فشار منفی ) استفاده کنیم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین مواد آب بندی چاله آسانسور بهترین مواد آب بندی چاله آسانسور, عایق کاری ساختمان ها

این محصول که توسط فروشگاه تخصصی آسان نما ارائه می‌گردد از دسته دوم (مواد نفوذگر) به حساب می‌آید. نانو مواد نفوذگر، ماده‌ای منحصر به فرد برای آبگریز کردن، حفاظت و تعمیر بتن می‌باشد. این محصول که بر پایه فناوری نانو ساخته شده از نظر شیمیایی ماده ‌ای واکنشگر با سیستم کریستال‌ شونده و آب‌ بند است. به هنگام مخلوط شدن با آب، این پودر خاکستری ‌رنگ به عنوان یک دوغاب سیمانی، زیر یا بالای بتن را پوشش می ‌دهد. همچنین برای ترمیم ترک‌ها، اتصلات و شیارها کاربرد دارد. عایق نفوذگر از نفوذ آب و دیگر مایعات از هر جهت جلوگیری می‌کند. این مکانیسم از طریق تولید و شکل‌گیری ماده کریستال ‌شونده غیر محلول در حفره ‌ها و شیارهای مویرگی بتن و مواد پایه سیمانی عمل می‌کند. موارد کاربرد نانو عایق نفوذگر : مخازن آب، فاضلاب، چاله آسانسور، فوندانسیون، تونل ها، استخرهای آبی، مترو.