نحوه اجرای آب بندی چاله آسانسور ساختمان ها در کرج تهران : به طور کلی آب بندی چاله آسانسور جزو آب بندی فشار منفی بوده و فقط در زمانی که آب از پشت دیواره های چاله آسانسور به داخل آن نفوذ می کند انجام می گردد, نکته مهم آن است که بارها در پروژه های در حال انجام دیده شده است که مهندسین با توجه به آنکه در شرایط روز ساخت آن ساختمان مشکل آبهای سطحی نفوذ کننده به داخل چاله آسانسور را ندارند از آب بندی چاله آسانسور صرف نظر می نمایند و مشکلات بسیار زیادی پس از راه اندازی چاله آسانسور و استفاده از ساختمان پس از نشت آب در چاله آسانسور به وجود می آید و بهره برداری از آسانسور را مختل می نماید, تغییر سطح آب زیرزمینی , زیاد و کم بودن بارش های فصلی و یا نفوذ آب فاضلاب و … می تواند در آینده اتفاق افتد.

نحوه اجرای آب بندی چاله آسانسور ساختمان ها در کرج تهران

با توجه به آنکه بر اساس سیستم آب بندی چاله آسانسور , بسیار بهتر است که در ابتدا که آب آزاد در دیواره ها و کف وجود ندارد و عمر بتن جوان می باشد آب بندی چاله آسانسور انجام گردد, زیرا در صورتی که در آینده همزمان با نشت آب به داخل چاله آسانسور آب بندی انجام گردد, هزینه آب بندی چاله آسانسور بین 8 تا 10 برابر هزینه آن در زمان خشک بودن است. جهت اطلاع از فروش محصولات گوهر ابنیه پایتخت با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نحوه اجرای آب بندی چاله آسانسور نحوه اجرای آب بندی چاله آسانسور, بهترین مواد عایق بندی

استفاده از بتن آب بند برای آب بندی چاله آسانسور :

در این روش به جای قرار دادن ورق عایقی مابین لایه های بتن از بتن های خاصی با خاصیت عایقی استفاده می شود. ساخت و اجرای بتن آب بند یکی از روش های موثر در آب بندی می باشد که نیازمند رعایت طرح اختلاط خاص می باشد. افزودنی های بسیاری برای اینکار وجود دارند که از آن جمله می توان به ژل میکروسیلیس، پودر آب بند کننده، افزودنی کریستال شونده، مایع آب بند کننده بتن، رزین های اکریلیکی آب بند و … اشاره کرد. بخش دیگر اجرای بتن آب بند استفاده از آب بند کننده های فیزیکی یا واتر استاپ می باشد. واتر استاپها از لحاظ ساختاری به سه نوع بنتونیتی، هیدروفیلی و pvc تقسیم بندی می شوند. هر یک از این واتر استاپها در شرایط و جایگاه خاص خود بایستی مورد استفاده قرار گیرند. از آنجایی که آب‌بندی چاله آسانسور مقوله ‌ای پیچیده است و همچنین نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد ، تیم اجرایی گوهر ابنیه پایتخت با سابقه پروژه ‌های موفق در زمینه آب‌ بندی چاله آسانسور، بتن، مخازن آب و فاضلاب آمادگی دارد که اجرای عملیات آب‌ بندی و عایق ‌کاری اینگونه سطوح را به عهده گرفته و به صورت کاملاً آب ‌بندی تحویل کارفرمای محترم دهد.