نحوه اجرای عایق سفید در سطح پشت بام سازه : عایق رطوبتی بام یا عایق سفید بام، از رزین های آکریلیک و فیلرهای مخصوص و مواد افزودنی ویژه ای فرموله و تولید شده اند که موجب افزایش خواص الاستیسیته آن تا 3 برابر تحت نیروی کشش می شوند. این محصول به راحتی توسط قلم مو یا فرچه یا پیستوله روی سطوح مختلف اجرا می شود و به لحاظ شباهت بسیار زیاد به رنگ، در صورت خرابی مقطع به راحتی با اعمال محصول در همان مقطع توسط فرچه ،قابلیت تعمیر دارد.

نحوه اجرای عایق سفید در سطح پشت بام سازه 

فرمولاسیون عایق سفید بام تا حدود زیادی مشابه رنگ های آکریلیک پایه آب می باشد و می توان به راحتی با افزودن پیگمنت یا مستر رنگ آب پایه ، عایق را به رنگ مورد نظر در آورد. برای اعمال این عایق باید سطح زیرین آن عاری از هر گونه آلودگی،جرم و انواع روغن ها و چربی ها که مانع از اتصال صحیح و کامل عایق با سطح زیرین می شود، باشد. برای استفاده در سطوح مختلف از پرایمر اکریلیکی پایه آب به عنوان لایه مقدماتی زیرین استفاده گردد. اجرای یک لایه از عایق به عنوان آستر که در مناطقی که سطح یکپارچه نیست و انواع شکستگی ها و زایده ها در سطوح موجود است، یا احتمال وجود تنش های جانبی زیاد است، از توری مش استفاده گردد. برای استفاده توری مش دار باید حداقل ۵ سانتی متر در لبه ها روی هم بیفتد. در نواحی که ناچار به چاک دادن فایبرگلاس می شوید، مانند دور لوله ها یا پایه های کولر، از چند لایه توری مش استفاده گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نحوه عایق کاری بام نحوه عایق کاری بام, روش اجرای عایق سفید بام

مهم ترین مسئله در اجرای مناسب عایق سفید یا بام سفید، تمیز نمودن سطح زیرکار است. ابتدا باید سطح زیر کار عایق را به خوبی از هرگونه گرد و غباری تمیز نمود این کار می تواند با کمک فشار آب انجام شود. برای اجرای آن باید یک سطح کاملا یک دست و صاف داشت. به این منظور باید قسمت هایی که دچار آسیب دیدگی هستند را ترمیم نمود. همچنین قسمت هایی که پوسته یا تبله شده اند را نیز باید ترمیم کرد. قسمت های برآمده را باید جدا کرد و قسمت های فرورفته را باید با کمک سیمان پلیمری ترمیم نمود. در صورتی که سطح زیر کار ایزوگام باشد، باید آن را با شعله به سقف کاملا متصل نمود. سپس برای اتصال مناسب عایق به محل ترمیم شده باید روی آن را توری فایبرگلاس قرار داد. بعد از خشک شدن ملات، باید روی آن را با چسب لاتکس (برای اتصال بهتر) پر نمود. بعد از گذشت حدودا 6 ساعت، می توان یک لایه از عایق سفید یا بام سفید را روی پشت بام اجرا نمود. البته باید دقت شود که سطح اجرا شده را بلافاصله با توری فایبرگلاس مخصوص پوشانید. در این مرحله می توان لایه دوم عایق را با غلتک بر روی پشت بام اجرا نمود.