خدمات ایزوگام کاری پشت بام جهت عایق بندی رطوبتی : مهم ترین نکته در مورد ایزوگام کردن بام و این که این ایزوگام قابلیت این را داشته باشد که تا مدت ها دوام بیاورد و دچار خرابی نشود به خود ایزوگام و جنس آن ربط دارد. باید در خاطر داشت که ایزوگام مورد استفاده ما باید دارنده علامت استاندارد باشد و از نظر کیفیت در درجه خوب و مقبولی باشد. هر چقدر عمل نصب ایزوگام خوب و بدون مشکل انجام شود، در صورتی که ایزوگام مورد استفاده کیفیت پایینی داشته باشد و یا استاندارد نباشد باید منتظر خرابی و مشکلات این عایق رطوبتی باشیم. 

خدمات ایزوگام کاری پشت بام جهت عایق بندی رطوبتی

اگر در فصولی که هوا رطوبت دارد و یا سطح پشت بام خیس است و نم دارد، اقدام به اجرای ایزوگام کنید، نتیجه رضایت بخشی نخواهید داشت. چرا که اگر سطح پشت بام خیس و مرطوب باشد، همین امر سبب می شود تا ایزوگام به خوبی به سطح پشت بام نچسبد. زمانی که ایزوگام به خوبی به سطح پشت بام نچسبد، بین لایه های ایزوگام شکاف ایجاد می شود و رطوبت به سطح داخلی ایزوگام نفوذ می کند، در نتیجه موجب نم زدن سقف و نمای داخلی ساختمان می گردد. عایق یا ایزوگام از مهمترین و بهترین پوشش های ساختمانی می باشد. جهت ایزولاسیون پشت بام می باشد که می بایست مطلقا در پشت بام خانه یا این که ساختمان , مجتمع ها … انجام شود. یکی از مواقعی که باید به آن توجه گردد طریق ایزوگام کاری پشت بام درست و محافظت صحیح از ایزوگام اجرا شده است. به نحوی که عدم رعایت استاندارد ها باعث کاهش عمر مفید عایق گردد. با توجه به اشکال گوناگون عایق های رطوبتی که به طور رول های ۱۰ متری می‌باشند. نصب آن نیز متعدد بوده و هریک نحوه اجرای خویش را دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام کاری پشت بام ایزوگام کاری پشت بام, انواع عایق ایزوگام

بهتر است نصاب با تجربه و ماهر را انتخاب فرمایید تا باعث بروز خطاها بعدی و هزینه بیشتر نشود. جهت عایق پشت بام بعد از اندازه گیری مساحت و تهیه لوازم مورد نیاز مانند مشعل و گاز مایع … و در صورت نیاز انجام زیرسازی نوبت به اجرای عایق های رطوبتی با استفاده از مشعل میباشد. بدین شکل که با گرم کردن عایق به حدی که به مرحله ذوب برسد و بعد از آن چسباندن آن بر روی سطح بام اجرا انجام می‌شود. رعایت استانداردها در اجرای عایق رطوبتی پشت بام مانند شیب بندی , شبکه کولر گازی … توسط نصاب مجرب نیز انجام می‌گردد.