کاربرد عایق الاستومری عایق ‌کاری سیستم حرارتی و برودتی : عایق فوم الاستومریک یا عایق الاستومریک اغلب در تهویه مطبوع و تجهیزات سرمایشی به کار گرفته می شود. همانگونه که از اسم آن نیز مشخص می باشد نوعی از لوازم عایق بندی بر اساس نوع الاستومریک با سلولهای بسته و ساختار عالی است . . فوم الاستومریک دارای استحکام عالی در مقابل نفوذ بخار می باشد و عایق عالی و متراکمی بر روی تاسیسات ساختمانی است. بعد از محاسبه ضخامت عایق مورد احتیاج  برای جلوگیری از هدر رفتن  انرژی می شود  از این نوع عایق الاستومری به شکل های مختلف چسب دار ، پشت چسب دار ، پشت چسب دار با روکش آلومنیومی استفاده نمود.

کاربرد عایق الاستومری عایق ‌کاری سیستم حرارتی و برودتی

کاربرد عایق الاستومری در عایق ‌کاری سیستم ‌های حرارتی و برودتی، ساختمانی، تاسیساتی، بهداشتی، خودروسازی و صنایع نفت و گاز و ... جهت صرفه‌ جویی در انرژی می‌باشد. سیستم عایق الاستومری که به خوبی طراحی و نصب شده باشد مزایایی فوری و طولانی مدت را در پی خواهد داشت. صرفه ‌جویی در انرژی و هزینه، کنترل چگالش، کنترل فرآیند، مقاومت حرارتی بالا حتی در ضخامت‌های کم، عدم نفوذ پذیری رطوبت و بخار آب، مقاومت در برابر آتش، انعطاف‌ پذیری بالا که باعث سرعت و سهولت در نصب می‌شود، مقاومت در برابر خوردگی و دارا بودن عمر طولانی، سازگاری با محیط زیست، مقاومت بالا در برابر روغن و ترکیب‌ های شیمیایی و عدم امکان رشد قارچ‌ ها و باکتری ‌ها در آن و پایداری ضریب انتقال حرارت در دراز مدت از ویژگی‌ها و مزایای عایق حرارتی الاستومری می ‌باشند. عایق الاستومری در صنعت تاسیسات و صنایع وابسته بطور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته است. این عایق، جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های قدیمی همانند پشم شیشه محسوب می گردد، چرا که علی رغم ویژگی های منحصر به فرد خود، بدلیل راحتی نصب، تنوع در ضخامت و قابلیت بکارگیری در فضاهای داخلی و خارجی، طیف عملکردی بسیار وسیعی را فراهم نموده است.

عایق الاستومری پشت چسب دار عایق الاستومری پشت چسب دار, انواع عایق های چسبی

مزایا عایق الاستومری :

عایق های الاستومری سبک و انعطاف پذیر بوده و ضریب انتقال حرارت پایینی دارند. استفاده از این عایق ها موجب صرفه جویی درهزینه های انرژی شده وعملیات نصب آن براحتی صورت می گیرد. عایق الاستومری مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و بخار، خوردگی، رشد قارچ و کپک ، آتش، روغن و مواد شیمیایی داشته و بدون HCFC, HFC, CFC و گرد و غبار و الیاف می باشد. ضمنا هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای کاربر یا نصاب ایجاد نمی کند. نگهداری و نظافت آسان از دیگر مزایای این دسته از عایق های الاستومری به شمار می رود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.