عرضه و اجرای عایق حرارتی روکار دیوار ساختمان در کرج : استفاده از عایق های حرارتی به دو منظور مد نظر کارشناسان ساختمان سازی قرار گرفته است. اول اینکه بار گرمایی محیط خانه را بالاتر برده و ضریب از دست دادن انرژی و یا به قول خودشان کاهش مصرف انرژی را بالاتر ببرند. اتلاف گرما در زمستان باعث می شود محیط خانه به راحتی گرم نشود و متاسفانه این موضوع با پرداخت بهای زیاد تجربه به دست آمد. در ایران ساختمان هایی که در چند دهه گذشته ساخته شدند اصلا قابلیت حفظ گرما را ندارند. عدم استفاده از یک عایق مناسب حرارتی در کف ساختمان ، دیوارها و سقف باعث می شود به راحتی حرارت از بدنه ساختمان خارج شود . 

عرضه و اجرای عایق حرارتی روکار دیوار ساختمان در کرج 

صرف نظر از اینکه عایق های حرارتی جلوی پرت انرژی گرمایی و سرمایشی خانه را می گیرد اما به نظر می رسد هزینه هایی را برای افراد به دنبال داشته باشد. استفاده از عایق مناسب در کف و سقف خانه و دیوار ها و حتی لوله ها و سطوح داغ و خنک باعث می شود تا هزینه هایی را برای شما ایجاد کند. طبیعتا نوع عایق، میزان و حجم عایق بندی ، فضای مورد نیاز برای عایق بندی و میزان دستمزد استادان این موضوع هزینه های متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت که البته جنس و نوع عایق حرارتی بیشتری اهمیت را در هزینه ها دارد. عایق های حرارتی دیوار در کل به دو دسته تقسیم می شود که شامل عایق حرارتی دیوار ساده و عایق حرارتی دیوار چسبدار است. همچنین عایق حرارتی دیوار روکش دار و بدون روکش دار نیز وجود دارد. بهترین عایق حرارتی دیوار عایقی است که متناسب با شرایط انتخاب شود. برای مثال بهترین عایق حرارتی دیوار روکش دار در محیط هایی که اتلاف زیادی دارد ، عایق حرارتی دیوار روکش دار آلومینیوم است.

عایق حرارتی روکار دیوار عایق حرارتی روکار دیوار, عایق بندی دیوارهای ساختمان

شما می توانید از فوم های صداگیر دو طرف صاف به صورت روکار نیز استفاده نمایید. به دلیل چسب دار بودن این عایق ها فقط باید چسب آن را جدا کرده و روی سطح مورد نظرتان بچسبانید. ضمنا این دسته از عایق ها نسوز بوده و حتی در برابر شعله مستقیم آتش نیز شعله ور نمی شوند از این رو به عایق صوتی حرارتی نیز مشهور می باشند. روش دیگر استفاده از فوم های شانه تخم مرغی می باشد. این دسته از عایق ها بر خلاف مدل قبلی فقط در حالت روکار یا Expose قابل نصب می باشند و به دلیل چسب دار بودن به راحتی روی سطح مورد نظرتان قرار خواهند گرفت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.