کاربرد عایق ژئوسنتتیک در آب بندی و عایق کاری چاله آسانسور : از آنجا که چاله های آسانسور در سطوح پایین واقع شده اند، امکان قرارگیری آن ها در ترازهایی پایین تر از سطح آب زیرزمینی بسیار شایع می باشد. به همین دلیل آب بندی مناسب آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نفوذ آب به داخل چاله آسانسور باعث آسیب دیدن تجهیزات مکانیکی و الکتریکی آسانسور می شود. آسیب دیدن این تجهیزات علاوه بر تحمیل هزینه های زیاد ممکن است تلفات انسانی نیز در پی داشته باشد.

کاربرد عایق ژئوسنتتیک در آب بندی و عایق کاری چاله آسانسور 

شرکت گوهر ابنیه پایتخت با بیش از 22 سال تجربه در زمینه آب بندی سازه های ژئوتکنیکی، آماده آب بندی انواع گودهای ساختمانی از جمله چاله های آسانسور می باشد. آب بندی با به کارگیری محصولات ژئوسنتتیکی نظیر ژئوممبران، GCL و PVC و یا با به کارگیری عایق های رطوبتی پایه سیمانی صورت می پذیرد. ژئوسنتتیک ها موادی هستند که همگام با پیشرفت صنعت پتروشیمی با استفاده از انواع مختلف پلیمرها ساخته می شوند و استفاده از آن ها به عنوان مصالحی جدید در طرح های آب و خاک مورد استقبال قرار گرفته است. به طور کلی ژئوسنتتیک عنوانی فراگیر برای توصیف صفحات نازک و انعطاف پذیری هستند که در داخل توده خاک یا در ارتباط با مصالح خاکی با اهداف مختلفی مانند مسلح سازی، جداسازی، عایق بندی رطوبتی، مهار فرسایش، زه کشی و… مورد استفاده قرار می گیرند. مزایای استفاده از ژئوممبران های PVC و HDPE ، جی سی ال ها ، ژئودرین ها و ژئوتکستایل ها در ایزولاسیون و زهکشی سازه های عمرانی در مقایسه با روش های سنتی اختصارا به شرح زیر می باشد :

  • کاهش هزینه ها
  • سرعت بالای اجرای پروژه
  • افزایش عمر مفید سازه
  • مقاومت بالا در برابر سایش و مواد شیمیایی
  • کاملا نفوذ ناپذیر
  • قابلیت جوش بالا
  • استحکام برش و ازدیاد طولی مناسب
  • خاصیت اشتعال پایین.

ژئوسنتتیک ها در چاله آسانسور ژئوسنتتیک ها در چاله آسانسور, اجرای آب بندی چاله آسانسور

مسایلی همچون روش عایق کاری و آب بندی چاله آسانسور و به طور کلی نحوه آب بندی چاله آسانسور و موادی که در آب بندی چاله آسانسور به کارمی رود ، معمولاً در مناطقی که سطح آب زیرزمینی بالا می باشد، جزوه مشکلات و سوالات متداول سازندگان ساختمان میباشد بهترین روش  آب بندی و عایق کاری چاله آسانسور در زمان بتن ریزی و قبل از آن است ، یعنی زمانی که چاله آسانسور در حال طراحی و ساخت است باید از موادی در بتن استفاده نمود که به آب بندی چاله آسانسور کمک نماید.استفاده از افزودنی های آب بند کننده مناسب در هنگام اجرای بتن فونداسیون در راستای تولید یک بتن آب بند میباشد. اما متاسفانه در بسیاری از مواقع مشاهده می شود به دلایل اقتصادی و یا عدم آگاهی کافی سازندگان و تصمیم گیران این سیستم آب بندی در سازه های بتنی صورت نمی گیردو معمولا در بیشتر موارد سازندگان با مشکل جمع شدن آب در کف چاله آسانسور مواجه هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.