مناسب ترین عایق های حرارتی توکار دیوارهای سازه ها در کرج : عایق حرارتی یکی از ملزومات ساختمان است. با پیشرفت تکنولوژی و لزوم احداث ساختمان‌های سبک ‌‌تر برای مصرف بهینه منابع، لازم شد تا ضخامت جداره‌ها به حداقل کاهش یابد؛ بنابراین سازندگان برای کاهش تلفات حرارتی و کاهش هزینه ایجاد گرما و سرما، با قرار دادن عایق حرارتی در پوسته ساختمان‌ها ضریب هدایت حرارتی مجموعه را به میزان قابل توجهی پایین آورده اند. انتقال حرارت از جداره‌های خارجی ساختمان، مهمترین عامل اتلاف یا کسب حرارت در ساختمان‌های معمولی است؛ که با عایق بندی حرارتی جلوی این تلفات گرفته می شود.

مناسب ترین عایق های حرارتی توکار دیوارهای سازه ها در کرج

انتخاب و استفاده از عایق حرارتی با کارآیی بالا در دراز مدت بسیار اهمیت دارد. اما علاوه بر انتخاب عایق مناسب باید در انتخاب ضخامت عایق نیز حساس باشیم و مناسب ترین ضخامت را برای عایق خود انتخاب کنیم. پس انتخاب ضخامت برای هر عایقی به اندازه انتخاب نوع عایق اهمیت دارد. تقریباً یکی از اشکال عایق های حرارتی نوع رولی (تخته ای یا پتویی) آن است و عایق های رولی نیز بهترین انتخاب برای عایق حرارتی دیوار توکار است. که باعث می شود اطمینان حاصل کنیم که هوای بیرون به داخل ساختمان نفوذ نمی کند.

مزایای استفاده از عایق حرارتی دیوار توکار :

  • برای دیوارهایی که دارای حفره های فراوانی است، عایق حرارتی دیوار توکار بهترین انتخاب است و علاوه بر ویژگی های حرارتی باعث پر شدن این گونه حفره ها در داخل دیوار می شود.
  • باعث بالاتر رفتن استحکام دیوار شده و سطوح داخلی دیوارها را محکم تر کرده و از متراکم شدن و تخریب آن در بلندمدت جلوگیری می کند.
  • بنا به نیاز شما اگر در اتاقی دلیلی بر استفاده از عایق حرارتی دیوار دیده نمی شود می توان از آن استفاده نکرد و تنها دیوار هایی که نیاز است را عایق کاری کرد.
  • برخلاف عایق های حرارتی دیوار روکار، این گونه عایق ها زیبایی سازه شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد.
  • زمانی که پروژه عایق کاری ساختمان شما به پایان می رسد دمای داخل ساختمان به صورت قابل توجهی بالاتر رفته و این در حالی است که میزان استفاده از وسایل گرمایشی نیز به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.
عایقهای حرارتی توکار دیوار عایقهای حرارتی توکار دیوار, انواع عایق حرارتی

در مورد دیوارها ، این ترکیب همچنین می تواند مقادیر R مورد نیاز برای بهره وری بهینه انرژی را تحت تأثیر قرار دهد. متداول ترین عایق ها فایبرگلاس ، سلولز و فوم هستند. انواع عایق ها شامل پر کردن سست ، رولت ها ، صفحه فوم ، تخته اسپری و موانع بخار است. عایق های حرارتی در دیوارها می توانند از بیرون رفتن دما جلوگیری کنند و تا حد بسیار زیادی در مصرف سوخت و انرژی صرفه جویی کنند. در نتیجه هزینه های ساختمان به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.