خرید عایق رطوبتی نانو بی رنگ جهت مقاوم سازی پشت بام ساختمان ها : عایق رطوبتی نانو که برای پشت بام استفاده می‌شود، در واقع پوششی است که طول عمر ایزوگام پشت بام را تا سه برابر افزایش داده و از نرم شدن ایزوگام بر اثر تابش آفتاب و گذر زمان جلوگیری می‌کند که این امر همچنین از هدر رفت انرژی نیز جلوگیری می‌کند. عایق رطوبتی نانو پشت بام مقاومتی تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد دارد و تا سرمای منفی ۲۰ درجه را تحمل می‌کند. همچنین این نوع از عایق رطوبتی نانو در برابر اشعه یو وی خورشید، برف و تگرگ بسیار مقاوم است و در عین حال اجرای بسیار سریع و آسانی دارد.

خرید عایق رطوبتی نانو بی رنگ جهت مقاوم سازی پشت بام ساختمان ها

عایق رطوبتی نانو از نوع بی‌ رنگ به شکل مایع بوده و توسط قلم مو و پمپ اجرا می‌شود. این نوع عایق بدون ایجاد رنگ و حتی تغییر در حالت ظاهری، با نفوذ در سطوح و مصالح ساختمانی، به آب بندی و مقاوم سازی ساختمان در برابر نم و رطوبت کمک می‌کند. یکی از خاصیت عایق رطوبتی نانو بی رنگ جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح است. از این عایق برای عایق کاری و آب بندی و مقاوم سازی انواع نمای ساختمان، مانند نمای آجری، سنگی، کاهگلی، گچی، چوبی و  المان‌های شهری و نقاشی‌های روی دیوار، بدون تغییر رنگ استفاده می‌شود. یکی از صد کاربردی که عایق رطوبتی نانو دارد، برای پوشش‌ دهی و عایق‌ بندی پشت‌بام می‌ باشد. در واقع اجرا و بیان قیمت عایق رطوبتی نانو برای هر نوع مکان و سطوح مختلف ساختمان در ۴ مرحله صورت می‌گیرد.

عایق کاری نانو بام عایق کاری نانو بام, انواع عایق های رطوبتی در کرج

 این 4 مرحله عبارتند از :

  • انجام زیرسازی و آماده کردن سطح موردنظر.
  • اعمال و اجرای پرایمر.
  • عملی کردن و اجرای عایق.
  • تست و آزمایش آب در مرحله نهایی.

باید قیمت عایق نانو پشت بام با توجه به متراژ تعیین گردد. در مرحله اول آب‌بندی سازه صورت می‌گیرد و سطح موردنظر در برابر تراوش آب و عوامل مخرب و خطرناک ایزولاسیون می‌شود. سپس عایق رطوبتی نانو بر روی سطح مذکور عملی می‌شود و بعد از خشک شدن عایق خالص را بر روی آن با ضخامت مدنظری قرار می‌دهند. سپس در مرحله آخر به آزمایش و رفع شکاف‌ها البته اگر وجود داشته باشد، می‌پردازند. این نکته را هم در نظر بگیرید که همیشه موادی که جهت آب‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرند باید تعیین کننده قیمت عایق نانو پشت بام باشد. جهت اطلاع از فروش محصولات عایق بندی با شماره 09121754110 تماس بگیرید.