آب بندی و درزگیری سطوح توسط ماستیک های ضد آب کننده : ماستیک جزء مواد و محصولاتی است که برای آب بندی و درزگیری از آن استفاده می شود. این ماده خمیری به صورت تک جزئی یا دو جزئی برای پر کردن درزهای انبساطی مناسب است. هم چنین در ژوئن های فلزی و بنتی تولید می شود. خمیر ماستیک در برابر عوامل جوی پایدار بوده و حالت ارتجاعی خود را به صورت طبیعی بعد از گیرش حفظ خواهد کرد. ماستیک خاصیت انبساط و انقباض بسیار بالایی دارد و چسبندگی فوق العاده ای دارد. سیلیکون ماستیک به انواع مصالح ساختمانی مانند بتن، سنگ و فلزات می چسبد.

آب بندی و درزگیری سطوح توسط ماستیک های ضد آب کننده

این خمیر در برابر اشعه ماوراء بنفش دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و کاملا ضد آب می باشد. ماستیک ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی در گرمای بسیار زیاد و سرمای شدید دارند . در برابر عوامل خورنده و اسیدی از خود مقاومت نشان می دهند. ماستیک ها خاصیت رنگ پذیری با انواع رنگ های حلال دار یا محلول در آب را بدون انقباض یا شره کردن دارند. از یخ زدگی محل درزگیری جلوگیری می کند. هرگز سمی نبوده و می توان از آن ها در مجاورت آب آشامیدنی استفاده نمود. ویژگی دیگر ماستیک این است که مانع از جذب آلودگی در لبه های سنگ میشود و باعث ایجاد ظاهری زیبا می گردد. چسب ماستیک درزگیر نوعی درزگیر مایع است که در حالت الاستیک ترمیم می‌کند، بنابراین باعث می‌شود در هنگام نگه داشتن دو سطحی که به هم وصل شده‌اند انعطاف‌پذیری خوبی داشته باشد. ماستیک معمولاً در پروژه‌های ساختمانی به عنوان چسب و درزگیر استفاده می‌شود. چوب، آلومینیوم، شیشه، سنگ مرمر و انواع تخته همه کاربردهای استاندارد برای درزگیر ماستیک هستند. بیشتر پیمان‌کاران برای اتصال پنجره‌ها به سازه‌ها از چسب ماستیک درزگیر استفاده می‌کنند. ترک‌های اطراف وان و انواع بسیاری از سنگ تراشی‌ها را می‌توان با درزگیر ماستیک نیز آب‌بندی و ترمیم کرد. بام و سازه‌های آجری به خوبی به درزگیرهای ماستیک پاسخ می‌دهند و حتی در وسایل نقلیه مانند اتومبیل و قایق نیز از چسب ماستیک درزگیر استفاده می‌شود، تا سطوحی عاری از گرد و غبار ایجاد شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس بگیرید.

چسب ماستیک در ساختمان چسب ماستیک در ساختمان, انواع عایق های درزبندی

موارد مصرف این چسب در پر کردن فضایی خالی محل اتصال دربها و پنجره ها با دیواره های ساختمانی یا پیش ساخته ثابت یا با حداقل ارتعاش (کانکس) می باشد. برای استفاده از حداکثر قابلیت چسبندگی این محصول تمام سطوح قبل از مصرف باید کاملاً از گرد و غبار و چربی پاک شود. همچنین دمای محیط هنگام استفاده ۵+ تا ۴۰+ درجه ساننیگراد توصیه می شود.