مزایای اجرای چسب ماستیک درزگیری در سطوح در معرض نور : کاربرد ماستیک ها با توجه به انواع مختلفی که دارند ، متفاوت است. برای نمونه بعضی از ماستیک ها به جهت آب بندی مخازن آب و فاضلاب ها مورد استفاده قرار می گیرند . برخی دیگر به دلیل ویژگی هایی که دارا می باشند ، برای کف سازی مناسب می باشند . ماستیک های دیگری هم وجود دارد که از آن ها برای آب بندی کانال های آبیاری استفاده می کنند. برخی از ماستیک ها به خاطر مقاوم بودن در برابر مواد نفتی برای ترمیم ترک های آسفالت ها کاربرد دارند. نوع دیگری از ماستیک ها به آب بندی دور پنجره ها کمک میکند و برای مصارف سبک مورد استفاده قرار می گیرند. از آن جایی که ماستیک ها نوعی ماده الاستیک هستند برای پر کردن درزهای انبساطی سازه های بتنی کاربرد دارند. از این طریق امکان جابجایی درزها در اثر تغییرات دمایی فراهم شود.

مزایای اجرای چسب ماستیک درزگیری در سطوح در معرض نور

یکی از ویژگی‌های مثبت چسب ماستیک درزگیر این است که در عین حفظ فرم سفت و سخت آن در لایه زیرین، فرم بیرونی بسیار صافی دارد. هنگام استفاده از این نوع درزگیرها، نیاز به پوشش سطح نیست. هرچه هم این چسب درزبند با ضخامت بکار رفته باشد، اما به راحتی به هر سطحی میچسبد. مهم است که ناحیه‌ای که این درزگیر به آن آغشته می‌شود، مانند هر چسب درزگیر دیگر موجود در بازار، تمیز و خشک باشد. درزگیر ماستیک می‌تواند به دلیل کیفیت ضد آب بودن در خارج از منزل نیز مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال می‌توان برای جلوگیری از نشت آب از کانال و ناودان آب در خارج از ساختمان منزل استفاده کرد. همچنین برای مناطقی که تحت تاثیر دمای بالا یا پایین قرار دارند از قبیل دریچه‌های بخاری یا منافذ خشک، مورد حمایت قرار می‌گیرد و حاوی مهارکننده‌های ماوراء بنفش است تا از تأثیرات مضر خورشید جلوگیری کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب ماستیک سفید چسب ماستیک سفید, انواع مختلف چسب های ماستیک

درزگیرهای مختلف دیگر برخلاف درزگیر ماستیک، نور خورشید باعث ضعیف شدن آن‌ها می‌شود. این باعث می‌شود گزینه مناسبی باشد برای استفاده در پشت بام‌ها یا هر سطحی که دائما در معرض نور خورشید است. بیشتر درزگیرهای ماستیک نیز با فلز خوب کار می‌کنند و جور درمی‌آیند، زیرا با گذشت زمان دچار خوردگی نمی‌شوند. همچنین به دلیل خاصیت انعطاف‌پذیری درزگیر ماستیک، در مناطقی با لرزش و گرمای خفیف مانند لوله‌های گرمایش عملکرد خوبی دارد.