کاربرد چسب رزین آب بندی X100 همه کاره در صنعت ایزولاسیون : چسب آب بندی X100 قدرتمندترین چسب برای آب بندی بتن یا ملات می باشد که بر پایه لاتکس و تکنولوژی نانو تکنولوژی فرموله و تولید شده است. این محصول ، ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می شود که دارای خاصیت واتر پروفی بسیار بالا بوده ، این ماده بر پایه رزین های آکریلیک با فناوری نانـو ساخته شـده که پس از اجرا بر روی سطح در عمق سازه نفوذ کرده و بافتی نفوذ نا پذیر در مقابل آب و رطوبت ایجاد نموده و ضمن فراهم آوردن امکان تنفس سازه ای به راحتی فشار های منفی و مثبت آب را تحمل می نماید . این ماده سفید یا شیری رنگ است و پس از خشک شدن کاملا بی رنگ می شود.

کاربرد چسب رزین آب بندی X100 همه کاره در صنعت ایزولاسیون

چسب آب بندی X100 علاوه بر قابلیت آب بندی سطح قابلیت ترکیب با مخلوط بتنی و در نهایت آب بندی قطعی جسم بتن را دارد . همچنین چسب آب بندی X100 قابلیت های مصارف گسترده ای در انواع عملیات ترمیم و تعمیر سطحی بتن و ترکیب در هرگونه دوغابی را دارد. این محصول با ترکیب با ملات های فرموله شده ، بهترین جایگزین ایزوگام و قیرگونی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خواص و اثرات رزین آب بند کننده بتن :

  1. سادگی اجرا به کمک قلم مو یا پیستوله.
  2. بالا رفتن عمر عملیات ایزولاسیون.
  3. ضد خزه و جلبک و باکتری.
  4. تحمل محدود دمایی 50- تا 70+.
  5. سازگار با محیط زیست.
  6. عدم ایجاد آلودگی برای آب آشامیدنی.
  7. مقاومت بالا در برابر تنش های طبیعی سازه.
  8. کاهش هزینه های ایزولاسیون سازه.
  9. عدم پوسته و ورقه ورقه شدن لایه های سطحی به مرور زمان.
  10. نفوذپذیر ساختن کامل جان بتن.
  11. مقاومت بالا در برابر اشعه UV و گاز CO2.
  12. مقاومت بالا در برابر مواد شوینده و گاز CO2.
  13. کاهش ترک های ناشی از انقباض و جمع شدگی.
  14. افزایش مقاومت در برابر سیکل های یخ بندان.

آب بند کننده نانو x100 آب بند کننده نانو x100, عایق کاری با رزین همه کاره

استفاده از چسب آب بندی نانو بصورت خالص جهت ایزولاسیون سطح :

سطح زیر کار را عاری از هرگونه آلودگی و چربی و نقاط سست کنید. در صورت وجود ترک و کرمو شدگی روی سطح ، توسط پودر ترمیم کننده ، سطح را ترمیم نمایید. چسب آب بندی X100 را در دو لایه روی سطح مورد نظر اجرا نمایید. استفاده از چسب آب بندی نانو به صورت ترکیبی با بتن : بهترین روش افزودن چسب آب بندی ، افزودن آن به آب اختلاط بتن و سپس ترکیب با بقیه اجزا می باشد. این محصول را می توان به بتن آماده ، داخل بچینگ و یا تراک میکسر نیز افزود . به ازای هر متر مکعب بتن باید حداقل یک دقیقه عملیات میکس انجام شود. دقت شود ، چسب آب بندی X100 به هیچ وجه به سیمان خشک افزوده نشود. استفاده از چسب آب بندی نانو به عنوان دوغاب سیمانی عایق دو پیمانه سیمان را با سه پیمانهپودر سنگ، ترکیب نمایید و در نهایت پودر به دست آمده را در دو پیمانه چسب آب بندی X100 میکس نمایید.