عرضه انواع عایق های رطوبتی ضد آب پشت بام در سقف سازه ها : انواع عایق های رطوبتی پشت بام برای افزایش طول عمر سیستم های سقف طراحی شده اند و استفاده از آن ها امری ضروری است. هنگامی که یک ماده ضد آب را برای سقف انتخاب می کنید، باید فرایندهای حرارتی ساختمان را ارزیابی نموده و انرژی مورد استفاده در آن را نیز برآورده نمایید. برای انجام موفقیت آمیز عایق کاری، لازم است مواد آب بندی کننده را به بخشی جدایی ناپذیر از سقف تبدیل کنید و به خاطر داشته باشید که انتخاب یک آب بند قوی منجر به واترپروف کردن پشت بام تا سالیان طولانی می شود، در حالی که گزینه های ضعیف می توانند برای عملکرد سقف مضر باشند. به منظور جلوگیری از نشت و تجمع آب در سازه و در عین حال حفظ ویژگی های تنفسی آن، عملیات واترپروف کردن در لایه های بالایی انجام می شود. به طور معمول، سیستم ضد آب ساختمان را با ایجاد تعداد زیادی مانع می سازند تا رطوبت نتواند به درون خانه نفوذ پیدا کند.

عرضه انواع عایق های رطوبتی ضد آب پشت بام در سقف سازه ها

از آن جا که پشت بام به عنوان آخرین سطح سازه های ساختمانی محسوب می شود بیشتر در معرض هر گونه آلودگی ، رطوبت ، بارش ، حرارت و غیره قرار می گیرد . در صورتی که به صورت صحیح عایق کاری نشود در گذر زمان موجب تخریب سطح و نفوذ هرگونه نم و رطوبت به خود می شود و به مرور زمان به سازه آسیب می رساند . این مجموعه با به کارگیری مواد نانو در جه یک به عنوان یک پوشش جاذب قدرتمند علاوه بر جلوگیری از هر گونه عوامل تخریب پذیر باعث افزایش عمر سازه های ساختمانی خود می شود . نانو عایق رطوبتی پشت بام با قرار گیری بر سطح پشت بام هایی از جنس موزائیک ، سنگ ، سرامیک و حتی سیمانی یک پوشش فوق العاده بالایی را ایجاد می نماید و در سطح و دیواره ها را نفوذ می نماید و برابر هر گونه عوامل محیطی مقاوم می باشد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ضد آب پشت بام عایق ضد آب پشت بام, انواع عایق رطوبتی بام در کرج

چفت و بست مکانیکی با پیچ و صفحات مخصوص، متداول ترین روش برای اتصال عایق های آماده بر روی عرشه های سقفی از جنس استیل و چوب است، اما این روش به یک نصاب ماهر نیاز دارد تا از آسیب احتمالی و ایجاد اختلال در پشت بام جلوگیری شود. استفاده از آسفالت داغ روشی تأیید شده برای آب بندی سقف های بتنی است و برای چسباندن صفحات آماده بر روی یک پایه بسته شده مکانیکی قابل استفاده خواهد بود. چسب های پلی یورتان اتصالات را تصویب می کنند و پیمانکاران می توانند از آنها به جای آسفالت گرم برای اتصال عایق استفاده نمایند. این چسب ها برای مواقعی که بوی آسفالت آزار دهنده باشد و یا اعمال کردن آسفالت به پشت بام عملی نیست، قابل استفاده خواهند بود. در مورد ضرر و زیان چسب های پلی یورتان برای اتصال عایق رطوبتی به عرشه های فولادی گزارشی اعلام نشده است و این مواد برای دستیابی به مقاومت های بالاتر در مناطق طوفانی مورد نیاز هستند.