فروش پرایمرهای خود تراز سیمانی جهت عایق کاری کف ساختمان ها : پرایمرهای ساختمانی بر اساس دو ویژگی، نوع حلال و کاربردشان طبقه‌بندی می‌شوند که در نوع حلال به سه دسته‌ی پرایمر ساختمانی پایه آب، پایه حلال و فاقد حلال و بر اساس کاربردشان به دسته‌ها‌ی پرایمر ضد رطوبت، آنتی استاتیک، پرایمر بتن و پرایمر رنگ تقسیم‌بندی می‌شوند. ماده تک جزئی آماده بر پایه سیمان با قابلیت پر کنندگی ، روندگی زیاد و فاقد انقباض میباشد ، با توجه به وجود پلیمر های فعال شونده که در ساختار خود دارد از پیوستگی و چسبندگی قابل توجهی به سطوح زیر کار برخوردار بوده و پس از سخت شدن نیروی فشاری زیادی را تحمل می کند . تراز کننده سیمانی با توجه به قابلیت خود تراز شوندگی ، برای تسطیح مقاطع ناهموار کاربرد دارد .

فروش پرایمرهای خود تراز سیمانی جهت عایق کاری کف ساختمان ها

پرایمر خود تراز سیمانی ترکیبی از دو جزء مایع و پودر است که حاوی سیمان پرتلند و رزین می‌باشد. خود تراز شوندگی به دلیل سیالیت مناسب آن است. پرایمر خود تراز علاوه بر همسان سازی سطح، چسبندگی خوبی از خود نشان می‌دهد. ترکیب سیمان و رزین باعث می‌شود که این نوع پرایمر به راحتی بر روی سطوح قرار گیرد و نیاز به ماله کشی را از بین ببرد که باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. از این نوع پرایمر در سطوح کف و سقف استفاده می‌ شود. مخلوط زودگیر آماده تک جزئی پایه سیمانی با قابلیت پرکنندگی، روندگی زیاد و فاقد انقباض می باشد. با توجه به پلیمرهای فعال شونده ای که در ساخت این ماده به کار رفته از پیوستگی و چسبندگی قابل توجهی به سطوح زیرکار برخوردار بوده و پس از سخت شدن نیروی فشاری زیادی را تحمل می نماید. تراز کننده سیمانی زودگیر با توجه به قابلیت خود تراز شوندگی سریع خود، برای تسطیح مقاطع ناهموار در زمان سریع کاربرد دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پرایمر خود تراز سیمانی پرایمر خود تراز سیمانی, عایق کاری کف ساختمان

پوشش های کف خود تراز شونده برای تراز کردن کف ها، با کاربری ساده و آسان، پس از سخت شدن، یک بستر ایده آل برای نصب کاشی ها یا سایر پوشش های کف تشکیل می دهند. آنها نه تنها در نوسازی ها برای هم تراز کردن کف های قدیمی یا متحد کردن سطوح مختلف سطح استفاده می شوند ، بلکه در ساختمان های جدید نیز کاربرد دارند. به عنوان مثال در جاهایی که برای پوشش کف با سرامیک های با اندازه های بزرگ یا سایر کفپوش ها، نیاز به یک سطح بسیار صاف می باشد.