فروش چسب درزگیر قیری سرد اجرا در درزهای انبساط : پر نمودن درزهای انبساطی سازه های بتنی یکی از مهم ترین مراحل در اجرای سازه می باشد . مواد پر کننده درزهای انبساطی سازه، می بایست طوری باشد که با رفتارهای سازه ای سازگار باشد و علاوه بر آن در مورد نفوذ ناپذیر شدن درز و حفظ خواص، در دراز مدت و داشتن دوام و پایایی طولانی پس از اجرا و عدم مشکلات بهداشتی و زیست محیطی قابل اطمینان باشد . یکی از درزگیرهای ساده و مقرون به صرفه در این راستا ماستیک قیری سرد اجرا می باشد. ماستیک قیری سرد اجرا ، نوعی ماستیک قیری تک جزئی است که از ترکیب لاستیک بیتومن ، قیر و حلال های خاص و افزودنی های شیمیایی ویژه و رزین های امولسیونی تولید شـده و قدرت چسبندگی بسیار زیادی به انواع سطوح زیرآیند نظیر: بتـن ، آجر ، آسفالت و . . . دارد . این محصول پس از تبخیر شدن حلال، پس از اجرا درون درز ، به حالت ماده ای جامد و انعطاف پذیر در می آید .

فروش چسب درزگیر قیری سرد اجرا در درزهای انبساط

درزگیر قیری سرد اجرا ماده بسیار مناسبی برای پر نمودن درزهای انبساطی است . فیبرهای غیر آزبستی موجود در این محصول ، با جلوگیری از شُره و ریزش در زمان اجرا، امکان اجرای درزگیر قیری را در درزهای عمودی برآورده می سازد . این محصول برای سازه های با شرایط بهره وری نرمال مناسب است و در سازه هایی که در مجاورت یا معرض حلالهای شیمیایی و مواد نفتی قرار دارند، مناسب نمی باشد. ماستیک قیری سرد اجرا از نظر اقتصادی، نسبت به سایر پرکننده های درزهای انبساطی مقرون به صرفه تر است . همچنین از نظر اجرا نیز نسبت به مورد مشابه ( ماستیک قیری گرم اجرا ) شرایط ساده تری دارد و محصولی آماده مصرف است و نیازی به اعمال حرارت و جهت تبدیل شدند به سیال جهت استفاده برای این محصول وجود ندارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک درزبندی قیری ماستیک درزبندی قیری, چسب های عایق بندی قیری

مسلما می دانید که پر نمودن درزهای انبساطی سازه های بتنی از مهمترین مراحل در اجرای سازه می باشد. این کار موجب می شود تا رفتارهای سازه ای سازگار باشد  و علاوه بر آن خواص بتن را حفط کرده و موب نفوذ ناپذیر شدن درز خواهد گشت. از این رو یکی از درزگیرهای ساده و مقرون به صرفه در این راستا ماستیک قیری با اجرای سرد می باشد. برای آشنایی بیشتر با ماستیک سرد اجرا باید بگوییم که این نوع ماستیک یک نوع ماستیک قیری تک جزئی است که لاستیک بیتومن، قیر و حلال های خاص و افزودنی های شیمیایی ویژه و همینطور رزین های امولسیونی تولید شده از ترکیبات اصلی ماستیک قیری سرد اجرا می باشند. ماستیک سرد اجرا در انواع مختلف و کاربردهای فراوان وجود دارد که می توانید با قیمت مناسب و به صورت اینترنتی ماستیک قیری سرد اجرا را از کلینیک بتن ایران خریداری کنید.