از آنجا که اجرا و نصب سایر عایق‌های قدیمی همانند پشم شیشه، زمانبر بوده عوارض پوستی و تنفسی عمده ای برای نصابان ایجاد می کند، استفاده از عایق الاستومری رولی ساده پشت چسبدار نخدار، که علاوه بر سادگی نصب، موجب صرفه جویی در زمان، هزینه و نیروی انسانی می شود توصیه می گردد. فوم عایق الاستومریک اختصاصا جهت سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، تاسیسات تهویه مطبوع، کانال تجهیزات لوله و شیرآلات تولید شده است و در راستای درخواست مشتری می‌تواند با روکش آلومینیوم و pvc تولید شود. فوم عایق الاستومریک مانع از شعله ور شدن و پیشروی حریق گردیده و همچنین مقاوم در برابر مواد شیمیایی رطوبت و بخار آب، اشعه UV می‌باشد.

مزایای اجرای عایق حرارتی رولی پشت چسبدار  ضد حریق

ضد حریق و نسوز، ضد آب و دارای ساختار سلولی بسته، عایق صوتی (جاذب صدا)، دارای ساختار سلولی بسته، عمر مفید بسیار بالا، مناسب برای انواع شرایط آب و هوایی، ضریب انتقال حرارت بسیار ناچیز، سرعت بالا در نصب و اجرا، محافظت در برابر خوردگی بین عایق و لوله (فلز)، عایق خود چسب و فوم چسب دار، دوستدار محیط زیست، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، قابلیت رنگ پذیری و دارای گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی می باشد. عایق الاستومری رولی پشت چسبدار یکی از پرکاربردترین تجهیزات جانبی در صنعت ساختمان سازی است. عایق الاستومری رولی پشت چسبدار با ویژگی‌های به خصوصی که دارد مشکلات زیادی را از سازندگان بناها و معماران و مسئولین تاسیسات رفع می‌کند. برای مثال جلوگیری از هدر رفت انرژی از طریق لوله‌‌های آب گرم و آب سرد یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که عایق الاستومری رولی پشت چسبدار دارد. عایق الاستومری رولی پشت چسبدار علاوه بر عایق کردن این لوله‌ ها، می‌تواند نقش موثری در جلوگیری آنها از حریق داشته باشد. چرا که پیوستگی زیاد اجزای سازنده در عایق الاستومری می‌تواند مانع از نفوذ حرارت و آتش به لوله‌ها یا فضاهای تاسیساتی شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی خود چسب عایق حرارتی خود چسب, انواع عایق های صوتی حرارتی

به همین خاطر معماران و مسئولین تاسیسات در هنگام ساخت و ساز انواع فضاها سعی می‌کنند بیشترین استفاده را از عایق الاستومری رولی پشت چسبدار داشته باشند تا بدین ترتیب با یک بار هزینه برای عایق الاستومری رولی پشت چسبدار، از هزینه‌های آتی که در اثر نبودن عایق الاستومری بر ساختمان وارد می‌شد جلوگیری کنند. پوشش مقاوم  چند لایه آلومینیوم و پلی متر و فوم های الاستومریک پشت چسبدار  ، عالی ترین  کیفیت را به وجود می آوردند و عملکرد مناسب  در برابر عوامل و شرایط محیطی و جوی در فضاهای بیرونی که اساسی ترین  آن استحکام عالی در مقابل  اشعه یو وی است. در عالی ترین  و مناسب ترین ابعاد (یعنی 100 و 130 سانتی متر) ساخته  می گردد و این امر سبب صرفه جویی در زمان مصرف و هزینه های نیروی انسانی هم می شود.