واترپروف مایع بتن بهترین افزودنی جهت آب بندی سطوح : ماده افزودنی واتر پروف مایع بتن ، مخلوطی فرموله شده از روانسازها ، رزین های ضد آب و ترکیبات هیدروفوبیک می باشد که برای آب بند نمودن و نفوذ ناپذیر ساختن انواع بتن ، ملات های بنایی و دوغاب کاری مناسب می باشد . واتر پروف مایع بتن پس از افزوده شدن به بتن، به لحاظ دارا بودن مواد روانساز بتن در فرمولاسیون خود ، به سرعت در آب پخش می شود و به صورت یک عامل قوی پخش کننده ذرات عمل کرده و سبب میشود که ذرات سیمان که تمایل به کلوخه شدن دارند، پخش شوند و سطح آزاد وسیع تری بدست آورند.

واترپروف مایع بتن بهترین افزودنی جهت آب بندی سطوح

بدین ترتیب آب موجود در مخلوط به نحو مؤثرتری عمل کرده و عمل هیدراسیون با آب کمتر و به نحو مؤثرتری صورت پذیرد این امر سبب می شود میزان آب مصرفی تا بیش از 10% کاهش یافته و در نتیجه بتن با دانسیته بیشتر و نفوذ پذیری کمتر حاصل می گردد. علاوه بر این، روان شدن بتن به کمک ماده افزودنی واتر پروف مایع ، به دلیل پخش مناسب ذرات در مخلوط بتنی ، فضای خالی بین سنگدانه ها را پر نموده و مخلوطی یکپارچه و همگن تشکیل می دهد . علاوه بر قدرت روان کنندگی به سبب وجود رزین های ضد آب در ساختار این ماده ، چسبندگی و تراکم ذرات نیز افزایش یافته و نفوذپذیری کاهش می یابد. واترپروف های مایع با استفاده از ترکیبات پلیمری، مواد آب گریز(hydro-phobic) افزودنی های معدنی تمام بافت و بدنه بتن را آب گریز و آب بند می نمایند. این آب بندی موجب کاهش تخلخل موئینه، افزایش دوام بتن و افزایش عمر مفیدسازه می گردد.واتر پروف های پودری را می توان در زمان تولید بتن و یا زمان تخلیه از دستگاه انتقال بتن به بتن اضافه نمود و حداقل به مدت 2 دقیقه با دور تند، آن را مخلوط نمود.میزان مصرف این ماده بسته به مشخصات طرح اختلاط بتن و شرایط رویا روئی بتن پروژه در محدوده 5/1 تا 3 درصد وزن سیمان می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

واترپروف مایع بتن واترپروف مایع بتن, بهترین مواد نانو آب بندی

این ماده نوعی ماده آب بند کننده است که تمام مقطع بتن را به جسمی آب‌گریز تبدیل می‌نماید. مناسب برای آب‌بندی و نفوذ ناپذیر ساختن انواع ملات های بنایی و دوغاب کاری استفاده می‌شود. این محصول مایع، به ‌صورت یک آب‌بند کننده بتن، از نوع داخلی عمل می‌کند. این محصول محتوی نمک‌های آلی است که علاوه بر ایجاد خاصیت آب‌گریزی، در کانال‌های مویینه بتن مستقر شده و بدین ترتیب نفوذپذیری بتن را کاهش می‌دهند. مواد کاهنده آب موجود، موجب روانی بیشتر و کاهش آب اختلاط می‌شوند.