قیمت چسب های آب بندی و درزگیر کاشی های سرویس بهداشتی : آب بندی درز کاشی های کف توالت و حمام با استفاده از پودر های مخصوص بند کشی برای بندکشی کف توالت و حمام ابتدا پودر بندکشی را به مقدار مورد نیاز با چسب آب بندی sa12 یا sa46 یا z90 یا عایق های پلیمری همراه با آب به میزان 1به 1 با پودر بندکشی مخلوط نمائید و به حالت خمیری متوسط در بیاورید سپس با ماله یا کاردک در بین درز های خالی کاشی و سرامیک با زاویه ماله 45 درجه بکشید و در انتها با دستمال نرم و ابر پارچه ای مرطوب محل بند کشی را پاک کرده و سطح بند کشی را صاف و یک دست نمائید بهتر است کنج اتصال دیوار و کف را بصورت ماهیچه ای تا ضخامت 5 میلیمتر با فنر بند کشی اجرا نمایید برای رسیدن به نتیجه بهتر بین درزها را تا حد ممکن از هر گونه مصالح و آلودگی و چربی کاملا پاک نمائید و سپس عملیات بند کشی و آب بندی را انجام دهید .

قیمت چسب های آب بندی و درزگیر کاشی های سرویس بهداشتی

قیمت چسب آب بندی سرویس بهداشتی بسیار مناسب و با بهترین مواد ساختمانی و نانو تولید می شود که می توانید از آن برای آب بندی مکان های پرتردد از نظر رطوبت استفاده نمایید. چسب آب بندی یکی از مواد منحصری است که با بهترین کیفیت و مهندسی شده تولید و وارد بازار ایران می شود و امروزه از این ماده استفاده زیادی می گردد چون جدید و به صرفه می باشد و کاربردهای اساسی در صنعت ساختمان دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب آب بندی کاشی چسب آب بندی کاشی, عایق کاری کاشی سرامیک

 موارد کاربرد چسب آب بندی کاشی :

1- آب بندی استخرها و آبنماها (پوشش های آب بند)
2- ساخت عایق های رطوبتی نظیر عایق بام و ...
3- ساخت رنگ های آکریلیک پایه آب سطوح داخلی و خارجی ساختمان
4- ضدآب سازی پوشش های سلولزی (مولتی کالر) و پوشش های فلزی و چوبی و بتنی
5- استفاده بعنوان پرایمر زیر کار رنگ در سطوح مختلف
6- ساخت کنیتکس های پایه آب
7- تهیه بتن استاندارد و بسیار قوی
8- چسب بتن استاندارد و بسیار قوی
9- ساخت چسب کاشی واتر پروف
10- افزودن به چسب کاشی جهت بالابردن استحکام و مقاومت در برابر رطوبت
11- قابلیت رنگ پذیری به هر رنگ دلخواه با استفاده از مادر رنگ آکریلیکی به مقدار مناسب

چسب های آب بندی نانو از محصولات جدید و به صرفه در ساخت و ساز است و به عنوان چسب آب بندی کاشی شناخته شده است که امروزه توجه زیادی به این نوع محصولات است و شما می توانید بیشترین و بهترین استفاده را از آن داشته باشید. قیمت مواد نانو آب بندی بسیار مناسب است و شما می توانید در این سایت دریافت نمایید. مواد نانو معمولا برای آب گریز کردن سطوح کاربرد دارد که رزین آب بندی یکی از این مواد است که با قلمو می توان آن را بر روی سطوح مالید و آب گریز کرد. به صورت مایع سفید رنگ است که پس از خشک شدن بی رنگ می گردد که می توان 2 تا 3 بار این کار را تکرار کرد.